Thursday , October 19 2017
Home / Sports / सन राइज़र्स हैदराबाद के ख़िलाफ़ आज राजिस्थान

सन राइज़र्स हैदराबाद के ख़िलाफ़ आज राजिस्थान

सन राइज़र्स हैदराबाद का आई पी एल में आज‌ मुक़ाबला बेहतर मुज़ाहरा कररही राजिस्थान रॉयलस के ख़िलाफ़ होगा और उसे कामयाबी के लिए सख़्त इम्तिहान की उम्मीद‌ है। गुजिश्ता मुक़ाबले में राजिस्थान रॉयलस ने ड्रामाई लमहात के बाद कोलकता नाईट राय

सन राइज़र्स हैदराबाद का आई पी एल में आज‌ मुक़ाबला बेहतर मुज़ाहरा कररही राजिस्थान रॉयलस के ख़िलाफ़ होगा और उसे कामयाबी के लिए सख़्त इम्तिहान की उम्मीद‌ है। गुजिश्ता मुक़ाबले में राजिस्थान रॉयलस ने ड्रामाई लमहात के बाद कोलकता नाईट रायडर्स को 10 रन‌ से मात दी है जबकि सन राइज़र्स हैदराबाद को अपने गुजिश्ता मुक़ाबले में रॉयल चैलेंजर्स बैंगलोर के ख़िलाफ़ हार‌ बर्दाश्त करनी पड़ी है।

राजिस्थान रॉयलस की ऑस्ट्रेलिया के ऑल राउंडर शेन वाटसन कामयाब क़ियादत कररहे हैं जिस ने मुत्तहदा अरब इमारात में दो जीत के ज़रिया मजमूई तौर पर टीमों के जदूल में तीसरे मुक़ाम पर फ़ाइज़ है जबकि जुनूबी हिंदुस्तान के शहर से ताल्लुक़ रखने वाली सन राइज़र्स हैदराबाद की टीम को टूर्नामेंट में जद्द-ओ-जहद करना पड़ रहा है और वो 8 टीमों के टूर्नामेंट में सातवें मुक़ाम पर मौजूद है।

वाटसन ना सिर्फ़ टीम की कामयाब क़ियादत कररहे हैं बल्कि टीम की सफ़ बंदी में वो एक अहम खिलाड़ी की हैसियत रखने के इलावा बैटिंग और बौलिंग दोनों ही में टीम के लिए बेहतर मुज़ाहरा कररहे हैं। गुजिश्ता मुक़ाबले में उन्होंने 20 गेंदों में 31 रन‌ स्कोर करने के इलावा बौलिंग में 21 रन‌ दे कर 3 विकटें भी हासिल की हैं।

नौजवान करूँ नय्यर ने भी टाप आर्डर में बेहतर मुज़ाहरा करते हुए टीम की जीत में कलीदी रोल अदा किया है जबकि अजिंक्या राहने ने अपने मुज़ाहिरों में इस्तिक़लाल का सबूत दिया है। हैदराबाद के बोलर्स के लिए ये खिलाड़ी ही परेशानी का बाइस नहीं बल्कि नौजवान संजू सामसन और स्टीवन स्मिथ भी टीम के मुज़ाहिरों में तेज़ रफ़्तार रन‌ के ज़रिया अपना किरदार अदा करसकते हैं।

राजिस्थान रॉयलस के लिए 42 साला लीग स्पिनर प्रवीन तुंबे के मुज़ाहिरे तवज्जो का मर्कज़ हैं जैसा कि उन्होंने गुजिश्ता मुक़ाबले में के के आर के ख़िलाफ़ ग़ैरमामूली मुज़ाहरा किया है। बौलिंग शोबा में टिम साउथी और जेम्स फ़ालकनर के इलावा दूसरा कोई मख़सूस बोलर नहीं लिहाज़ा वाटसन उन से बेहतर मुज़ाहरा की उमीद कररहे हैं।

राजिस्थान के बौलरों ने ख़ुसूसन के के आर के ख़िलाफ़ ग़ैरमामूली मुज़ाहरा किया है क्योंकि एक मौक़ा पर 171 रन‌ के तआक़ुब में के के आर 121/1 के ज़रिया बेहतर मौक़िफ़ में थी लेकिन दो रन‌ के इज़ाफ़ा पर ही इन बोलरों ने 5 विकटें हासिल करते हुए अपनी टीम को एक ग़ैरमामूली कामयाबी दिलवाई।

TOPPOPULARRECENT