Wednesday , October 18 2017
Home / Sports / सन राइज़र्स हैदराबाद को मज़ीद बेहतरी की ज़रूरत

सन राइज़र्स हैदराबाद को मज़ीद बेहतरी की ज़रूरत

हैदराबाद21 अप्रैल : सन राइज़र्स हैदराबाद उस वक़्त आई पी एल के जदूल में नुमायां मुक़ाम हासिल किए हुए है।

हैदराबाद21 अप्रैल : सन राइज़र्स हैदराबाद उस वक़्त आई पी एल के जदूल में नुमायां मुक़ाम हासिल किए हुए है।

कैप्टन कैमरोन वाईट का ये एहसास है कि टीम को अभी बहुत कुछ कर दिखाना है और हमें काफ़ी जद्द-ओ-जहद करनी है। उन्होंने मैच के बाद प्रेस कान्फ़्रेंस में कहा कि यक़ीनन हमारी टीम अब भी नज़र रखी जा रही है क्यों कि उनका ये ख़्याल है कि हैदराबाद सन राइज़र्स के मुक़ाबले बाज़ ऐसी बड़ी टीमें हैं जो यक़ीनन बेहतरीन खेल का मुज़ाहरे कर रही हैं।

उन्होंने कहा कि हमें हर गेम में मुख़ालिफ़ टीम के ख़िलाफ़ सख़्त जद्द-ओ-जहद करनी पड़ रही है। हम ख़ुद को हनूज़ पसंदीदा टीम नहीं समझते बल्कि कामयाबी के लिए सख़्त जद्द-ओ-जहद जारी रखे हुए हैं। उन्होंने कहा कि मुंबई इंडियंस, रॉयल चैलेंजर्स बैंगलोर और राजिस्थान रॉयलस काफ़ी अच्छा खेल पेश कर रही हैं।

कोलकता नाईट रायडर्स पसंदीदा टीम है। हम इस मौके पर खेलते हुए काफ़ी ख़ुशी महसूस कर रहे हैं। सन राइज़र्स हैदराबाद ने कल पांचवें पेप्सी इंडिया प्रीमयर लीग के मैच में किंग एलेवन पंजाब के ख़िलाफ़ पाँच विकेटस से बा आसानी कामयाबी हासिल की और 7 मैचस में 10 प्वाईंटस हासिल करते हुए जदूल में सर-ए-फ़हरिस्त पहुंच गई हैं।

उनसे सन राइज़र्स के जदूल में पहले मुक़ाम तक पहुंच जाने के बारे में पूछा गया , वाईट ने जवाब दिया कि हम ने ज़्यादा मैच भी खेले हैं। उन्होंने कहा कि इस मुक़ाम पर मौजूदगी एक अच्छा एहसास है लेकिन हमें अपने खेल में मज़ीद बेहतरी लानी होगी और सेमीफाइनल के लिए पहुँच‌ हासिल करने हमें मज़ीद चार या पाँच मैचस में कामयाबी ज़रूरी है।

उन्होंने कहा कि हमारी बौलिंग और फ़ील्डिंग काफ़ी बेहतर है लेकिन बैटिंग के शोबा में बेहतरी लाने की ज़रूरत है। उन्होंने जी वे विहारी की तारीफ़ करते हुए कहा कि उन्होंने काफ़ी अच्छी इनिंगज़ खेली ।ये भी उनकी बेहतरीन इनिंगज़ थी। उन्होंने कहा कि टीम की कोशिशों की बदौलत सन राइज़र्स इस मुक़ाम तक पहुंच पाई है।

उन्होंने कहा कि बोलर किरण शर्मा भी अच्छा मुज़ाहरे कर रहे हैं। वाईट ने कहा कि 25 अप्रैल को चेन्नई सुपर किंग्स से हम ग्रांऊड पर मुक़ाबला सख़्त होगा लेकिन इस चैलेंज के लिए टीम पूरी तरह तय्यार है।

TOPPOPULARRECENT