Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / सफ़ैद कार्ड पर एक रुपया फ़ी केलो बारीक चावल की फ़राहमी

सफ़ैद कार्ड पर एक रुपया फ़ी केलो बारीक चावल की फ़राहमी

हैदराबाद 14 जनवरी: रियास्ती चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने आंध्र प्रदेश के अवाम और बैरूनी ममालिक में मुक़ीम तलगो अवाम को भोगी तलसनकरानती ईद की पुर ख़ुलूस मुबारकबाद पेश की और इस मौके पर तमाम से अपनी नेक तमन्नाऐं का इज़हार करत

हैदराबाद 14 जनवरी: रियास्ती चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने आंध्र प्रदेश के अवाम और बैरूनी ममालिक में मुक़ीम तलगो अवाम को भोगी तलसनकरानती ईद की पुर ख़ुलूस मुबारकबाद पेश की और इस मौके पर तमाम से अपनी नेक तमन्नाऐं का इज़हार करते हुए तलसनकराती ईद के तोहफ़ा के तौर पर चीफ़ मिनिस्टर ने सफ़ैद राशन कार्ड रखने वाले ग़रीब अवाम को 25 रुपये फ़ी केलो मालियती बारीक चावल एक रुपया फ़ी केलो के इव्ज़ फ़राहम करे मनाबीम ( हमारे चावल ) स्कीम का 16 जनवरी को बाक़ायदा तौर पर आगाज़ करने का एलान किया है ।

चीफ़ मिनिस्टर सकरीटरीट ज़राए ने ये बात बताई और कहा कि चीफ़ मिनिस्टर ने उगादी तेलुगु साल नौ से रियासत में 2.30 करोड़ सफ़ैद राशन कार्ड रखने वाले अफ़राद को हर माह एक केलो तौर की दाल ,एक केलो पाम ऑयल ,एक केलो गहियों का आटा ,एक केलो गहियों ,आधा केलो शंकर एक केलो नमक पाव केलो मिर्ची ,आधा केलो इमली ,10 ग्राम हल्दी । रियायती क़ीमतों पर फ़राहम करने के लिए इक़दामात किए जा रहे हैं और ये तमाम 9 इक़साम के अश्या-ए-ज़रुरीया रियायती क़ीमतों पर राशन शॉप्स के ज़रीये फ़राहम करने के इक़दामात किए जाऐंगे ।

चीफ़ मिनिस्टर के मुताबिक़ मुल्क की तारीख़ में पहली मर्तबा अपनी नौईयत के मुनफ़रद एससी एसटी सब प्लान को क़ानूनी मौक़िफ़ अता कर के रियासत आंध्र प्रदेश में एससी ,एसटी तबक़ात के लिए मआशी तहफ़्फ़ुज़ और समाज में उन्हें एक मुक़ाम फ़राहम करने रियास्ती क़ानूनसाज़ असेंबली में बाक़ायदा तौर पर एससी एसटी सब प्लान बिल पेश कर के मंज़ूरी हासिल की गई ।

रियासत में पाई जाने वाली तक़रीबन 2 लाख हामिला ख़वातीन और दूध पिलाने वाली मावं के लिए हाई रिस्क 100 आई सी डी एस पराजकट के लिए 100 करोड़ रुपये फ़राहम करने के अलावा अंदर माँ अमरूता हसतम स्कीम का आग़ाज़ कर के इन ख़वातीन के लिए एक वक़्त का खाना फ़राहम करने के लिए भी इक़दामात किए जा रहे हैं ।

इस स्कीम के ज़रीये माँ और नोमोलूदों की अम्वात का सद्द-ए-बाब किया जा सकेगा । चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने कहा हीके रियासत के 8.20 लाख तलबा-ए-ओ- तालिबात के लिए 57 ता 101 फ़ीसद मैस चार्जस में इज़ाफ़ा किया गया ।

तीसरी जमातता सातवें जमात तलबा के मैस चार्जस को 475 रुपये से बढ़ा कर 750 रुपये ,आठवीं जमातता दसवीं जमात के तलबा के लिए 535 रुपये से बढ़ा कर 850 रुपये एंटर मीडीट ता पोस्ट ग्रैजूएट तलबा-ए-ओ- तालिबात के लिए 520 रुपये से बढ़ा कर मैस चार्जस 1050 रुपये का इज़ाफ़ा किया गया ।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि रियासत आंध्र प्रदेश तमाम शोबे जात में हमा जहती तरक़्क़ी की सिम्त गामज़न है । सरमाया कारी के लिए भी रियासत को अव्वलीन तर्जीह दी जा रही है सनअती शोबे के साथ साथ ज़रई शोबे में भी रियासत आंध्र प्रदेश काफ़ी हद तक तरक़्क़ी हासिल करचुकी है और मुल्क के लिए ग़िज़ाई अजनास का तहफ़्फ़ुज़ करने में भी रियासत मुमिद-ओ-मुआविन साबित होरही है । अलावा अज़ीं सयाहती शोबा में भी रियासत आंध्र प्रदेश दीगर रियास्तों के अलावा बैरूनी सय्याहों के लिए भी तवज्जा का मर्कज़ साबित होरही है ।

चीफ़ मिनिस्टर ने मज़ीद कहा कि रियासत में रूबा अमल लाई जाने वाली कई एक असकीमात के अलावा मज़ीद कई एक नई सकीमात भी शुरू की गईं । ख़वातीन को बला सोदी क़र्ज़ फ़राहम करने ,ग़रीब अवाम को एक रुपये फ़ी केलो चावल एक लाख रुपये क्राप लोन लेने वाले किसानों को बला सोदी क़र्ज़ की फ़राहमी ,इंदिरा जला प्रभा ,रियासत में 15 लाख बेरोज़गार अफ़राद को रोज़गार की फ़राहमी के लिए राजीव यूह करना लो स्कीम के ज़रीया इक़दामात 1.16 लाख अफ़राद को सरकारी मुलाज़मतों की फ़राहमी ,रचा बंडा प्रोग्राम के ज़रीया ज़ाइद राशन कार्ड की इजराई ,वज़ाइफ़ की इजराई ,मी सेवा प्रोग्राम के ज़रीया शफ़्फ़ाफ़ और कुरप्शन से पाक नज़म-ओ-नसक़ की फ़राहमी (सदाक़तना मों-ओ-दस्तावेज़ात की फ़राहमी )वग़ैरा जैसे इक़दामात किए जा रहे हैं ।

TOPPOPULARRECENT