Tuesday , August 22 2017
Home / India / सब्र-ओ-तहम्मुल के फ़ुक़दान से फतेहपुर में कशीदगी

सब्र-ओ-तहम्मुल के फ़ुक़दान से फतेहपुर में कशीदगी

रामपुर: उत्तरप्रदेश के वज़ीर मुहम्मद आज़म ख़ान ने आज कहा है कि ज़िला फ़तहपुर में2 यौम क़बल तिल्संग‌रात के मौक़े पर रौनुमा कशीदगी का वाक़िया अदम तहम्मुल का नतीजा है और रियासती हुकूमत सूरत-ए-हाल पर क़ाबू पाने के लिए मुनासिब इक़दामात करेगी। इन्होंने बताया कि लीडरों के क़दमों के पास बैठने की रिवायत बहुजन समाज पार्टी ने शुरू की थी और हाल ही में पार्टी ने2017 असेम्बली इंतेख़ाबात के उम्मीदवार संगीत चौधरी का टिकिट मंसूख़ कर दिया जिन्होंने बीएसपी सरबराह मायावती की क़दम-बोसी करते हुए एक तस्वीर फेसबुक पर पोस्ट कर दी थी।

मीडिया से बातचीत करते हुए मिस्टर आज़म ख़ान ने कहा कि फ़तहपुर में कशीदगी दरअसल सब्र-ओ-तहम्मूल के फ़ुक़दान का नतीजा है और इस ख़ुसूस में हुकूमत मुनासिब इक़दामात करेगी। बीएसपी की जानिब से अपने उम्मीदवार के टिकिट की मंसूख़ी पर इन्होंने कहा कि लीडर के क़दमों के पास बैठा और उनके जूते उठाने की रिवायत बीएसपी ने ख़ुद शुरू की थी क्योंकि ये क़ाबिल इफ़्तिख़ार तसव्वुर किया जाता है।

अलीगढ़ मुस्लिम यूनीवर्सिटी के अक़ल्लीयती मौक़िफ़ के बारे में आज़म ख़ान ने कहा कि एक मुस्लिम अथॉरीटी के ज़रिये ही अक़िल्लिय‌तों को इन्साफ़ हासिल हो सकता है|

TOPPOPULARRECENT