Monday , September 25 2017
Home / Crime / सब इंस्पेक्टर के एक ख़ातून से नाजायज़ ताल्लुक़ात

सब इंस्पेक्टर के एक ख़ातून से नाजायज़ ताल्लुक़ात

हैदराबाद 05 नवंबर: सब इंस्पेक्टर के एक ख़ातून से नाजायज़ ताल्लुक़ात और मज़ीद जहेज़ की हरासानी के ख़िलाफ़ उसकी बीवी ने समाजी कारकुनों के हमराह इलाक़ा अंबरपेट में अचानक एहतेजाज किया जिसके बाद सनसनी फैल गई।

बताया जाता हैके अफ़ज़लगंज पुलिस स्टेशन से वाबस्ता सब इंस्पेक्टर एन करूणा कुमार की शादी 2011 में विजय रानी से हुई थी और शादी के मौके पर लड़की के वालिदैन ने सब इंस्पेक्टर को 15 लाख जोड़े घोड़े की रक़म, तीन लाख मालियती तिलाई जे़वरात और दो लाख के फिक्स्ड डिपाज़िट रक़म हवाले की थी।

करूणा कुमार और विजय रानी को लड़की तव्वुलुद हुई थी। इसी दौरान सब इंस्पेक्टर ने मुबय्यना तौर पर 2013 में ख़ानगी दवाख़ाने की एक नर्स अनौशा से नाजायज़ ताल्लुक़ात पैदा करलिए जिसके नतीजे में करूणा कुमार और विजय रानी के दरमियान इख़तेलाफ़ात पैदा हो गए।

2014 में सब इंस्पेक्टर के ख़िलाफ़ उसकी बीवी ने गांधीनगर पुलिस स्टेशन में शिकायत दर्ज करवाई थी और सब इंस्पेक्टर को मुअत्तल कर दिया गया था। करूणा कुमार डयूटी पर बहाल होने के बाद वो अफ़ज़लगंज पुलिस स्टेशन से वाबस्ता हो गया लेकिन उसने अनौशा से ताल्लुक़ात क़ायम रखे हुए थे जिसके नतीजे में फिर एक मर्तबा सब इंस्पेक्टर के ख़िलाफ़ संतोषनगर पुलिस स्टेशन में शिकायत दर्ज करवाई गई थी।

एक साल से करूणा कुमार अंबरपेट डी डी कॉलोनी में वाक़्ये जिय राज अपार्टमेंट की साकिन नर्स अनौशा के साथ अपनी ज़िंदगी गुज़ार रहा था और इस बात का पता चलने पर बीवी ने समाजी कारकुनों की मदद से नर्स के मकान पर अचानक हमला कर दिया और नाजायज़ ताल्लुक़ात के ख़िलाफ़ एहतेजाज क्या। इस वाक़िये के बाद इलाके में सनसनी फैल गई और अंबरपेट पुलिस ने इस सिलसिले में एक मुक़द्दमा दर्ज कर लिया है।

TOPPOPULARRECENT