Wednesday , October 18 2017
Home / India / समाजवादी पार्टी फ़िर्कावाराना फ़सादाद रोकने में नाकाम

समाजवादी पार्टी फ़िर्कावाराना फ़सादाद रोकने में नाकाम

लखनऊ 12 मार्च ( पी टी आई ) रियासत उत्तरप्रदेश में समाजवारी पार्टी हुकूमत के दौरान फ़िर्कावाराना फ़सादाद के वाक़ियात में बेतहाशा इज़ाफ़ा होने का इल्ज़ाम आइद करते हुए बहुजन समाज पार्टी के अरकान ने आज कहा कि गुज़िशता एक साल के दौरान रियासत

लखनऊ 12 मार्च ( पी टी आई ) रियासत उत्तरप्रदेश में समाजवारी पार्टी हुकूमत के दौरान फ़िर्कावाराना फ़सादाद के वाक़ियात में बेतहाशा इज़ाफ़ा होने का इल्ज़ाम आइद करते हुए बहुजन समाज पार्टी के अरकान ने आज कहा कि गुज़िशता एक साल के दौरान रियासत में कम अज़ कम 12 फ़िर्कावाराना फ़सादाद हुए हैं ।

हुकूमत इन फ़सादाद पर क़ाबू पाने में नाकाम हुई है । असेम्बली में वकफ़ा-ए-सवालात के दौरान अप्पोज़ीशन लीडर स्वामी प्रसाद मौर्या ने कहा कि समाजवादी पार्टी हुकूमत एक साल में भड़क उठने वाले 12 फ़िर्कावाराना फ़साद को रोकने में नाकाम रही । उत्तरप्रदेश में बहुजन समाज पार्टी में 4 मियाद पूरे किए लेकिन उसकी हुकूमत में फ़िर्कावाराना कशीदगी का एक भी वाक़िया पेश नहीं आया लेकिन जैसे ही समाजवादी पार्टी ने रियासत की भाग दौड़ सँभाली फ़सादाद भड़क उठे और अमन-ओ-अमान की सूरत-ए-हाल तबदील होगई ।

इन का जवाब देते हुए पारलीमानी उमूर के वज़ीर मुहम्मद आज़म ख़ान ने कहा कि बहुजन समाज पार्टी के दौर में उनके लोग लूट मार ,इस्मत रेज़ि और इस तरह की दीगर सरगर्मीयों में मुलव्विस थे । अब उन के पास कोई काम नहीं है इस लिए वो लोग रियासत की फ़िर्कावाराना फ़िज़ा-ए-को मुकद्दर करते हुए सूरत-ए-हाल बिगाड़ रहे हैं ।

असेम्बली में इस मसले पर मुबाहिस का आग़ाज़ उस वक़्त हुआ जब बी एस पी रुकन धर्म पाल सिंह ने रियासत में ला ऐंड आर्डर का मसला उठाया था ।

TOPPOPULARRECENT