Sunday , October 22 2017
Home / District News / समाजी हुक़ूक़ की हिफ़ाज़त करने वुकला को मश्वरा

समाजी हुक़ूक़ की हिफ़ाज़त करने वुकला को मश्वरा

समाजी तनाज़आत और मसाइल की यकसूई के लिए ज़िम्मादाराना और मज़हबी जज़बात की पासदारी करते हुए इस जानिब तवज्जा देने वुकला बिरादरी से हाईकोर्ट जज जस्टिस ग़ुलाम मुहम्मद ने ख़ाहिश की ।

समाजी तनाज़आत और मसाइल की यकसूई के लिए ज़िम्मादाराना और मज़हबी जज़बात की पासदारी करते हुए इस जानिब तवज्जा देने वुकला बिरादरी से हाईकोर्ट जज जस्टिस ग़ुलाम मुहम्मद ने ख़ाहिश की ।

ज़िला करीमनगर अदालत के अहाता में एतवार को न्याय सेवा सदन भवन ने ज़ाइद सहूलतों के लिए तामीर कर्दा इमारत का ग़ुलाम मुहम्मद और राम मोहन राव ने संग बुनियाद रखा । वुकला बार एसोसीएसन ने नई केंटिन क़ायम करने पर हाईकोर्ट जजों ने इस का इफ़्तेताह किया ।
जस्टिस ग़ुलाम मुहम्मद ने इस मौक़ा पर मुख़ातिब करते हुए कहा कि वुकला अवाम की हुक़ूक़ की हिफ़ाज़त करे । तमाम तबक़ात के जज़बात का एहतेराम करें और मसाइल का हल ढूंढे । जस्टिस राम मोहन राव ने मुख़ातिब करते हुए कहा कि एक दूसरे का एहतेराम ना करने दूसरे को हक़ीर समझने की वजह से समाजी झगड़े हो रहे हैं ।

अवाम को इंसाफ़ दिलाने क़ानूनी मदद देने की हर एक को कोशिश करनी चाहीए । रियासती क़ानूनी इमदाद इदारा सेक्रेटरी रवी कुमार ने मुख़ातिब करते हुए कहा कि ज़ाइद ज़रूरी सहूलतों की फ़राहमी के लिए इमारात की तामीरात के लिए रियासत भर में 7 अज़ला को मुंतख़ब कर लिया गया है ।

इसी तरह निशानदेही कर्दा अज़ला में ज़िला करीमनगर में सबसे पहले इमारत की तामीर का संग बुनियाद रखा गया है । इमारत की तामीर केलिए 51 लाख रुपय की मंज़ूरी दी गई है । इस बात से ज़िला जज सिरी सुधा ने वाक़िफ़ करवाया । इस तक़रीब में ज़िलई वुकला, जज , ज़िला एस पी डाक्टर रवींद्र , अदालत में बरसर ख़िदमत अमले , बार एसोसीएसन अराकीन वगैरह ने शिरकत की । हाईकोर्ट जज को करीमनगर बार एसोसीएसन के अरकान ने तहनियत पेश की।

वाज़िह रहे कि बार एसोसीएसन में 800 से ज़ाइद अराकीन है । लेकिन इस तक़रीब में बराए नाम वुकला ने शिरकत की । 8 मार्च
को फ़ौत शूदा सीनीयर वकील मोहन राव के नाम पर 5 लाख रुपय की क़ानूनी किताबें दिए जाने की इत्तिला बी सत्य नारावना ने दी

TOPPOPULARRECENT