Tuesday , October 17 2017
Home / India / समुंद्री तूफ़ान हुदहुद साहिली आंध्र के बिलकुल क़रीब, 4 लाख अफ़राद का तख़लिया

समुंद्री तूफ़ान हुदहुद साहिली आंध्र के बिलकुल क़रीब, 4 लाख अफ़राद का तख़लिया

शदीद मूसलाधार बारिश का इमकान , 195 किलो मीटर फी घंटा की रफ़्तार से हवाएं चलेंगी

शदीद मूसलाधार बारिश का इमकान , 195 किलो मीटर फी घंटा की रफ़्तार से हवाएं चलेंगी

समुंद्री तूफ़ान हुदहुद तेज़ी से ख़तरनाक तौर पर साहिली आंध्र‌ और ओडिसा के क़रीब पहूंच गया है। इन इलाक़ों से 4 लाख अफ़राद का तख़लिया कर दिया गया। आइन्दा 48 घंटों में शदीद बारिश का इमकान है। विशाखापटनम और गोपाल पुर‌ के क़रीब समुंद्री तूफ़ान के निहायत शदीद-ओ-ख़तरनाक होने का इमकान है।

महिकमा के बुलेटीन में बताया गया है कि ये तूफ़ान गुज़िश्ता 6 घंटों के दौरान मग़रिबी शुमाली मग़रिबी वार्डस में सरगर्म होगया है। इस का मर्कज़ आंध्र प्रदेश में विशाखापटनम के जुनूब मशरिक़ी में तक़रीबन 260 किलो मीटर दूर है और ओडिसा में गोपाल पुर‌ के जुनूब , जुनूबी मशरिक़ी इलाक़े में 350 किलो मीटर दूर है।

महिकमा‍-ए‍-मोसमियात‌ ने बताया कि ये तूफ़ान 12 अक्टूबर की दोपहर तक विशाखापटनम के अतराफ़ साहिल से टकरा जाएगा। तूफ़ान की शिद्दत के बाइस शदीद और तेज़ मूसलाधार बारिश होगी। मशरिक़ी गोदावरी , विशाखापटनम , विजयानगरम और स्रिककुलम‌ अज़ला में बारिश के शदीद होने की पेश क़ियासी की गई है।

महिकमा-ए-मौसीमियत की जारी करदा वार्निंग में बताया गया है कि तेज़ हवाओं के साथ बारिश होगी। इन हवाओं की शिद्दत 50 ता 60 केलो मीटर फ़ी घंटा की रफ़्तार से होगी। कई इलाक़ों में 70 किलो मीटर फ़ी घंटा से हवाएं चलेंगी। इस में बतदरीज इज़ाफ़ा होकर 170-180 केलो मीटर फ़ी घंटा होगी और तक़रीबन 195 किलो मीटर फ़ी घंटा हवाएं चलने के बाद तूफ़ान की शिद्दत में कमी आएगी।

आंध्र प्रदेश के शुमाल और जुनूबी ओडिसा के साहिलों-ओ-समुंद्र के अंदर तुग़यानी की कैफियत है। तलातुम के साथ बुलंद लहराएं उठ रही हैं । इसी दौरान फ़ूल क्रासस मैनेजमेंट कमेटी ने आज दुबारा इजलास मुनाक़िद किया और राहत कारी-ओ‍-बचाव‌ कारी कामों का जायज़ा लिया । मर्कज़ ने जुमला 39 एन डी आर एफ़ की टीमें रवाना करदी हैं जिन में 1680 बचाव‌ कारी ख़िदमात अंजाम देने वाले सिपाही हैं। 199 अर की कश्तियां और दीगर ज़िन्दगी बचाने वाले सामान भी फ़राहम किए गए हैं। हिन्दुस्तानी फ़िज़ाईया के हेलिकॉप्टर को भी तैयार रखा गया है।

TOPPOPULARRECENT