Saturday , September 23 2017
Home / World / सय्याहों के भेस बदल कर बर्तानवी जिहादियों की बराह क़बरस शाम में दाख़िले की इत्तेला

सय्याहों के भेस बदल कर बर्तानवी जिहादियों की बराह क़बरस शाम में दाख़िले की इत्तेला

लंदन: बर्तानवी जिहादी दौलते इस्लामिया में शामिल होने के लिए सय्याहों का भेस बदल कर मुबय्यना तौर पर बराह क़बरस शाम में दाख़िल हो रहे हैं जहां एक दौलते इस्लामिया का ट्रावैल एजैंट उन्हें आगे के सफ़र की सहूलतें फ़राहम करता है। बर्तानवी जिहादियों को दौलते इस्लामिया में शमूलियत की तरग़ीब दी जा रही है और उन्हें जज़ीरा क़बरस के रास्ते शाम में गै़रक़ानूनी तौर पर दाख़िल किया जा रहा है।

वो सस्ती परवाज़ों के ज़रिये सयाहती मुक़ामात का सफ़र करते हैं जहां से वो तुर्की के ज़ेर-ए-क़ब्ज़ा शुमाली ख़बरस पहुंचते हैं जहां उन्हें एक हज़ार पाउंड के ख़र्च से माही गीर कश्तीयों के ज़रिए पहुंचते हैं उन्हें वहां से शाम के साहिली इलाक़े में अंधेरे से फ़ायदा उठाकर पहुंचा दिया जाता है।

रोज़नामा दी मिरर की इत्तेला के बमूजब ऐसे बर्तानवी जिहादीयों की हक़ीक़ी तादाद बताना मुश्किल है लेकिन एक अंदाज़े के बमूजब बर्तानिया के कई अफ़राद दौलते इस्लामीया में शमूलीयत के लिए यही रास्ता इख़तियार करते हैं। ये कारोबार कौंट्रेएक्ट की बुनियाद पर जारी है।

सौदे नक़द रक़म के बदले होते हैं। हर शख़्स जानता है कि क्या हो रहा है लेकिन कोई भी इस के बारे में ज़बान नहीं खौलता। गुज़िशता हफ़्ते हुकूमत बर्तानिया ने ऐलान किया था कि बर्तानिया से दौलत इस्लामिया में शमूलीयत के लिए जानेवाले अफ़राद के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाएगी।974ए- की जंग के बाद क़बरसको शुमाली और जुनूबी क़बरसमीं तक़सीम कर दिया गया है।

शुमाली इलाक़ा तुर्की और जुनूबी इलाक़ा यूनान के क़बज़ा में है। अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के फ़ौजी सरहद पर तिल्ला ये गर्दी करते रहते हैं । बर्तानिया ने जुनूबी क़बरसमीं दो फ़ौजी अड्डे क़ायम कर रखे हैं। एक-बार जिहादी ग़लती से इस इलाक़े में पहुंच गए थे।

TOPPOPULARRECENT