Friday , August 18 2017
Home / AP/Telangana / सरकारी अराज़ी पर नाजायज़ क़बजजे की कोशिश तीन गिरफ़्तार

सरकारी अराज़ी पर नाजायज़ क़बजजे की कोशिश तीन गिरफ़्तार

हैदराबाद 21 अप्रैल: सरकारी अराज़ी पर क़बजजे की कोशिश को नाकाम बनाते हुए बंजारा हिलस् पुलिस ने 3 लोगें को गिरफ़्तार कर लिया । पुलिस के मुताबिक़ तहसीलदार शेख़पेट चंद्रकल्ला की शिकायत पर पुलिस ने ये कार्रवाई अंजाम दी।

सब इंस्पेक्टर पुलिस जी रवींद्र के मुताबिक़ एम रामा राव‌ गोलकोंडा इलाके के साकिन सादिक़ और बहादुरपूरा इलाके के साकिन एस ए रफ़ीक़ को पुलिस ने गिरफ़्तार कर लिया जो वाईट हाउज़ के क़रीब मौजूदा खुली सरकारी अराज़ी पर सफ़ाई करते हुए क़बज़ा करने की कोशिश में थे।

पुलिस बंजारा हिलस के मुताबिक़ तहसीलदार शेख़पेट ने इस अराज़ी जो 925 गज़ पर मुहीत है सरकारी अराज़ी होने का दावे करते हुए सबूत पेश किए जबकि गिरफ़्तार लोगें ने भी अराज़ी पर दावे किया तहसीलदार ने पुलिस को बताया कि जिन्हें गिरफ़्तार किया गया और वो लोग जिस अराज़ी की ख़रीदी का दावे कर रहे हैं वो अराज़ी नहीं है।

बल्कि वो अराज़ी जिसको उन्होंने ख़रीदा है वो किसी और जगह पाई जाती है। तहसीलदार की शिकायत पर बंजारा हिलस पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज कर लिया है। तीनों को गिरफ़्तार कर लिया बादअज़ां इन तीनों लोगें की पुलिस स्टेशन पर ज़मानत पर रिहाई अमल में आई। सब इंस्पेक्टर बी रवींद्र का कहना है कि पुलिस इस केस की तहक़ीक़ात करेगी।

TOPPOPULARRECENT