Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / सरकारी अलॉट शूदा आराज़ीयात की हाउज़ कमेटी से तहक़ीक़ात का मुतालिबा

सरकारी अलॉट शूदा आराज़ीयात की हाउज़ कमेटी से तहक़ीक़ात का मुतालिबा

हैदराबाद 12 फ़रवरी(सियासत न्यूज़) वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी की एज़ाज़ी सदर-ओर-रुकन असम्बली मिसिज़ वजया लक्ष्मी ने स्पीकर असम्बली मिस्टर एन मनोहर को मकतूबरवाना करते हुए 1994 से आज तक मुख़तस करदा आराज़ीयात की हाउज़ कमेटी से तहक़ीक़ा

हैदराबाद 12 फ़रवरी(सियासत न्यूज़) वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी की एज़ाज़ी सदर-ओर-रुकन असम्बली मिसिज़ वजया लक्ष्मी ने स्पीकर असम्बली मिस्टर एन मनोहर को मकतूबरवाना करते हुए 1994 से आज तक मुख़तस करदा आराज़ीयात की हाउज़ कमेटी से तहक़ीक़ात कराने का मुतालिबा किया। तहक़ीक़ात को सिर्फ डाक्टर राज शेखर रेड्डी तक महदूद रखने पर सख़्त एहतेजाज किया। मिसिज़ वजया अम्मां ने कहा कि हुक्मराँ कांग्रेस और असल अप्पोज़ीशन तेलगुदेशम में मैच फिक्सिंग होगई है। इस लिए फ़ैसला होने के 11 माह बाद असम्बली हाउज़ कमेटी तशकील दी गई है।

डाक्टर राज शेखर रेड्डी के दौर-ए-हकूमत में मुख़्तलिफ़ इदारों और कंपनीयों को अलॉट करदा अराज़ी पर काग या लोक आयवकत ने कोई ग़लती नहीं निकाली और ना ही बे क़ाईदगीयाँ होने का रिमार्कस किया है। हाउज़ कमेटी के ख़द्द-ओ-ख़ाल को अभी तक मंज़र-ए-आम पर नहीं लाया गया, जिस से उन के शकूक को मज़ीद तक़वियत पहूंच रही है।

इन के इलावा चंद अरकान असम्बली भी तेलगुदेशम के दौर-ए-हकूमत में मुख़तस करदा आराज़ीयात की भी तहक़ीक़ात को हाउज़ कमेटी के एजंडे में शामिल करने का मुतालिबा कररहे हैं, लेकिन अफ़सोस इस बात का हीका चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी इस केलिए तैय्यार नहीं होरहे हैं।

तेलगुदेशम के दौर-ए-हकूमत में बड़े पैमाने पर कृष्णा पटनम। गंगा वर्म पोर्ट शमस आबाद अर पोर्ट, अम्मार पराजकट, रीहाजा, विशाखा पराजकट के इलावा 6 बर्क़ी पराजेकटस के साथ ऐम आई जी भारत को भी आराज़ीयात हवाले किए गए थे। उन्हें भी हाउज़ कमेटी की तहक़ीक़ात में शामिल करने पर ही हक़ायक़ मंज़र-ए-आम पर आयेंगे।

इस के इलावा उन्हों ने ये भी लिखा हीका सिर्फ़ डाक्टर वाई ऐस आर के दौर-ए-हकूमत में मुख़तस करदा आई ए ऐस ओहदेदारों से पूछताछ की जा रही है। तेलगुदेशम के दौर-ए-हकूमत में आराज़ीयात मुख़तस करने में कलीदी रोल अदा करने वाले आला ओहदेदारों को नजरअंदाज़ किया जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT