Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / सरकारी जमीन हिफ़ाज़त के लिए हुकूमत पाबंद – रघूवीरा रेड्डी

सरकारी जमीन हिफ़ाज़त के लिए हुकूमत पाबंद – रघूवीरा रेड्डी

हैदराबाद 3 मार्च (सियासत न्यूज़) रियासती वज़ीर माल रघूवीरा रेड्डी ने आज कहा कि रियासती हुकूमत सरकारी आराज़ीयात की हिफ़ाज़त और उस की ग़रीब अवाम में तक़सीम के इक़दामात कर रही है। उन्हों ने बताया कि तेलंगाना के 10 अज़ला में इस काम की अ

हैदराबाद 3 मार्च (सियासत न्यूज़) रियासती वज़ीर माल रघूवीरा रेड्डी ने आज कहा कि रियासती हुकूमत सरकारी आराज़ीयात की हिफ़ाज़त और उस की ग़रीब अवाम में तक़सीम के इक़दामात कर रही है। उन्हों ने बताया कि तेलंगाना के 10 अज़ला में इस काम की अंजाम दही के लिए रेवेन्यू ओहदेदारों को हिदायात दी गई हैं।

उन्हों ने मुताल्लिक़ा ओहदेदारों से कहा कि वो इस इजलास से कब्ल आराज़ीयात के मुताल्लिक़ मसाइल के मवाद को इकट्ठा कर लें ताकि इजलास में इस पर ग़ौर किया जा सके। मिस्टर मोहंती चीफ़ कमिशनर लैंड एडमिनिस्ट्रेशन ने कहा कि आधार कार्ड के हुसूल में ज़िला मेदक ने बेहतर काम किया है।

उन्हों ने आराज़ीयात पर नाजायज़ क़ब्ज़ों की बर्ख़ास्तगी के लिए ओहदेदारों को तेज़ रफ़्तारी से काम अंजाम देने का मश्वरा दिया। रियासती वज़ीर ने इस मौक़ा पर आराज़ीयात की शनाख़्त, देहातों को क़र्ज़ाजात पर ओहदेदारों के मुख़्तलिफ़ सवालात के जवाबात दिए।

TOPPOPULARRECENT