Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / सरकारी दवाख़ानों में सहूलतों का ना होना,पराइवेट दवाख़ानों के गलबे का सबब

सरकारी दवाख़ानों में सहूलतों का ना होना,पराइवेट दवाख़ानों के गलबे का सबब

सरकारी दवाख़ानों में बुनियादी सहूलतों का फ़ुक़दान ही ख़ान्गी अस्पतालों की बढ़ती अजारादारी की असल वजह बना हुआ है। क़दीम प्रेस क्लब बशीर बाग़ में ख़ान्गी अस्पतालों में ईलाज अवाम की ज़िंदगीयों के लिए ख़तरा के उनवान पर मुनाक़िदा सेमीनार से

सरकारी दवाख़ानों में बुनियादी सहूलतों का फ़ुक़दान ही ख़ान्गी अस्पतालों की बढ़ती अजारादारी की असल वजह बना हुआ है। क़दीम प्रेस क्लब बशीर बाग़ में ख़ान्गी अस्पतालों में ईलाज अवाम की ज़िंदगीयों के लिए ख़तरा के उनवान पर मुनाक़िदा सेमीनार से ख़िताब करते हुए रियासती सेक्रेट्री तेलंगाना सी पी आई मिस्टर चाडा वेंकट रेड्डी ने ये बात कही।

सी पी आई ग्रेटर हैदराबाद के ज़ेरे एहतेमाम मुनाक़िदा इस सेमीनार की सदरात सिटी सेक्रेट्री डॉक्टर सुधाकर ने की जबकि मिस्टर पापा राव डॉक्टर अमरनाथ के इलावा दीगर ने ख़िताब के ज़रीए कॉरपोरेट दवाख़ानों की बढ़ती इजारादारी पर कंट्रोल के लिए हुकूमत के ठोस इक़दामात को ज़रूरी क़रार दिया।

मिस्टर चाडा वेंकट रेड्डी ने कहा कि उस्मानिया दवाखाने के इलावा शहर और रियासत तेलंगाना के दीगर सरकारी दवाख़ानों में बुनियादी सहूलतों की कमी के सबब रियासत के अवाम बिलख़ुसूस ग़रीब और मुतवस्सित तबक़े के लोग कॉरपोरेट दवाख़ानों में ईलाज करवाने के लिए मजबूर हैं जहां पर उन की क़ीमती ज़िंदगी से ज़्यादा अहमीयत मरीज़ से वसूल की जाने वाली फ़ीस है।

उन्हों ने कहा कि ग़रीब और मुतवस्सित आमदनी वाले ख़ानदानों के लिए सी पी आई बड़े पैमाने पर पूरी रियासत में ये तहरीक चलाएगी। डॉक्टर सुधाकर ने अपने ख़िताब में तेलंगाना के तमाम सरकारी छोटे और बड़े दवाख़ानों में बुनियादी सहूलतों की फ़राहमी और कॉरपोरेट दवाख़ानों में ग़रीब और मुतवस्सित आमदनी वाले ख़ानदानों को रियायत फ़राहम करने के लिए कॉरपोरेट दवाख़ानों को पाबंद बनाने का तेलंगाना हुकूमत से मुतालिबा किया।

TOPPOPULARRECENT