Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / सरगर्म सियासत में दाख़िला लेने विजए साई रेड्डी का मंसूबा

सरगर्म सियासत में दाख़िला लेने विजए साई रेड्डी का मंसूबा

आडीटर विजए साई रेड्डी ने ज़मानत पर रिहाई के बाद सरगर्म सियासत में दाख़िला की ख़ाहिश ज़ाहिर की है। उन्हों ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा के वाई ऐस आर कांग्रेस सरबराह वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी से तबादला-ए-ख़्याल के बाद वो

आडीटर विजए साई रेड्डी ने ज़मानत पर रिहाई के बाद सरगर्म सियासत में दाख़िला की ख़ाहिश ज़ाहिर की है। उन्हों ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा के वाई ऐस आर कांग्रेस सरबराह वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी से तबादला-ए-ख़्याल के बाद वो आइन्दा के लाएह-ए-अमल(मनसूबा) का ऐलान करेंगे।

उन्हों ने वाज़िह किया कि वाई ऐस आर ख़ानदान से ताल्लुक़ बरक़रार रहेगा। जब तक वो ज़िंदा हैं ये ताल्लुक़ क़ायम रहेगा। आँजहानी चीफ़ मिनिस्टर डाक्टर वाई ऐस राज शेखर रेड्डी पर तन्क़ीदों का हवाला देते हुए उन्हों ने कहा के टी टी डी रुक्न की हैसियत से तक़र्रुर वाई ऐस आर ख़ानदान से क़ुरबत की बिना पर नहीं किया गया बल्कि ये भगवान की उन पर मेहरबानी थी।

सी बी आई तहक़ीक़ात के बारे में विजय साई रेड्डी ने कहा के मर्कज़ी तहक़ीक़ाती एजैंसी क़ानून के मुताबिक़ अपना काम कररही है और उन्हें मुल्क के अदालतीनिज़ाम पर यक़ीन है।

TOPPOPULARRECENT