Saturday , October 21 2017
Home / District News / सरपुर टाउन में शेर और बंदरों से दहश्त

सरपुर टाउन में शेर और बंदरों से दहश्त

सरपुर टाउन ज़िला आदिलाबाद में जंगल और घने दरख़्तों के लिए काफ़ी मशहूर है। मौसम बरसात में कसरत से दरख़्तों की वजह से सरपुर टाउन के अलावा अतराफ़-ओ-अकनाफ़ के इलाक़ों में ज़हरीले साँप , बिच्छू कसरत से पाए जाते हैं और अक्सर लोग बारिश के मौसम

सरपुर टाउन ज़िला आदिलाबाद में जंगल और घने दरख़्तों के लिए काफ़ी मशहूर है। मौसम बरसात में कसरत से दरख़्तों की वजह से सरपुर टाउन के अलावा अतराफ़-ओ-अकनाफ़ के इलाक़ों में ज़हरीले साँप , बिच्छू कसरत से पाए जाते हैं और अक्सर लोग बारिश के मौसम में अपने मकानात से बाहर निकलने के लिए काफ़ी ख़ौफ़ महसूस कररहे हैं।

लेकिन आजकल तो सरपुर टाउन के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ के इलाक़ों में बंदरों और जंगल के शेरों की दहश्त फैली हुई है। जैसा कि मुस्तक़र सरपुर टाउन में बंदरों की कई टोलियां गांव के मुख़्तलिफ़ महलों में दिन के औक़ात में घूमते रहते हैं और मकानात के बाहर रेलवे स्टेशनस और बस इस्टांडज़ पर कोई भी खाने वाली चीज़ और दुसरे अशीया नज़र आने पर लम्हों में उसे ग़ायब करदेते हैं।

अगर किसी ने इन बंदरों को रोकने की कोशिश की तो वो हमला करदेते हैं। बंदरों के ख़ौफ़ की वजह से लोग मकानात के बाहर खाने से परहेज़ कररहे हैं और गांव में लोग बंदरों की वजह से काफ़ी परेशान हैं।

दूसरी तरफ़ सरपुर टाउन ता काग़ज़नगर जाने वाली आर ऐंड बी सड़क और रेलवे गेट के हदूद में जंगल के शेरों के घूमने और सड़क उबूर करने पर मुसाफ़िरिन में काफ़ी दहश्त फैली हुई है कभी भी जंगल में शेरों से आमना सामना होसकता है और खासतौर पर महिकमा जंगलात की तरफ से जंगल में शेरों की गशत करने की तसदीक़ करते हुए अवाम से अपील की है के वो सरपुर टाउन काग़ज़नगर 20 किलो मीटर का रास्ता बज़रीया मोटर साइकिल अकेले रास्ता तए ना करें, कम अज़ कम दो मोटर साइकिलों के ज़रीये जंगल का रास्ता उबूर करने की हिदायत दी।

इस तरह से सरपुर टाउन गांव में बंदरों की वजह से स्कूलों, कॉलेजों और मुसाफ़िरिन और अवाम का जीना दो भर होगया है।इस लिए
सरपुर टाउन के अवाम का मुताल्लिक़ा ओहदेदारों से मुतालिबा हैके अवाम को बंदरों से नजात दिलाने के लिए इक़दामात करें और सरपुर टाउन ता काग़ज़नगर जाने वाली 20 किलो मीटर के रास्ते पर शेरों से महफ़ूज़ रहने के लिए ज़रूरी इक़दामात करें।

TOPPOPULARRECENT