Thursday , October 19 2017
Home / Islami Duniya / सरमाया कारी के फ़ुक़दान से तेल की पैदावार मुतास्सिर होने का ईरान को एतराफ़

सरमाया कारी के फ़ुक़दान से तेल की पैदावार मुतास्सिर होने का ईरान को एतराफ़

तेहरान 21 दिसमबर (राइटर्स) ईरान ने कहा कि इस की ख़ाम तेल की पैदावार में सरमाया कारी की कमी की बिना पर इन्हितात पैदा होगया है। इस के तेल के चश्मों से साबिक़ की बनिसबत कम तेल की पैदावार होरही है क्योंकि उसे मग़रिबी ममालिक की तहदीदात का

तेहरान 21 दिसमबर (राइटर्स) ईरान ने कहा कि इस की ख़ाम तेल की पैदावार में सरमाया कारी की कमी की बिना पर इन्हितात पैदा होगया है। इस के तेल के चश्मों से साबिक़ की बनिसबत कम तेल की पैदावार होरही है क्योंकि उसे मग़रिबी ममालिक की तहदीदात का सामना है। नायब वज़ीर तेल अहमद कालबानी ने ख़बररसां इदारा असना से कहा कि गुज़शता बरसों की बनिसबत तेल के कुवों में सरमाया कारी के फ़ुक़दान की बिना पर ख़ाम तेल की पैदावार में नुमायां कमी आई है।

ताहम उन्हों ने कमी के आदाद-ओ-शुमार का इन्किशाफ़ नहीं किया। ईरान माज़ी में भी ख़ाम तेल की पैदावार में कमी कासरमाया कारी के फ़ुक़दान को ज़िम्मेदार क़रार देता रहा है। बेशतर ग़ैरमुल्की कंपनीयां तहदीदात की वजह से ईरान के तवानाई शोबा को नजरअंदाज़ कररही हैं। ईरान दुनिया का पांचवां सब से बड़ा ख़ाम तेल बरामद कनुंदा है। इस के ख़ाम तेल की पैदावार फ़िलहाल 35 लाख बयारल यौमिया है।

TOPPOPULARRECENT