Saturday , October 21 2017
Home / Sports / सरेना विलियम्स की कामयाब वापसी

सरेना विलियम्स की कामयाब वापसी

साबिक़ आलमी नंबर एक अमेरीकी टेनिस स्टार सरेना विलियम्स (Serena Williams) की होम टूर्नामेंट में कामयाबी वापसी हुई है जैसा कि 2009 के बाद यहां पहली मर्तबा खेलते हुए सरीना ने टूर्नामेंट में रास्त दाख़िला हासिल करने वाली ज़ान्ग शिवी (Zhang Shuai ) को रास्

साबिक़ आलमी नंबर एक अमेरीकी टेनिस स्टार सरेना विलियम्स (Serena Williams) की होम टूर्नामेंट में कामयाबी वापसी हुई है जैसा कि 2009 के बाद यहां पहली मर्तबा खेलते हुए सरीना ने टूर्नामेंट में रास्त दाख़िला हासिल करने वाली ज़ान्ग शिवी (Zhang Shuai ) को रास्त सेटों में 6-2 6-3से शिकस्त देते हुए सोनी इरेक्शन टूर्नामेंट (Sony Ericsson )के अगले राउंड में रसाई हासिल कर ली है ।

ज़ख़मों से दो महीने तक सरगर्म टेनिस से दूर रहने वाली सरीना विलियम्स का ये पहला मसह बिकती मुक़ाबला भी था जब कि तीन साल क़ब्ल उन्हें यहां फाईनल में विक्टोरिया उज़्र निका के ख़िलाफ़ शिकस्त हुई थी । ज़ख़मों से सेहत याब होकर पहले मुक़ाबला में कामयाबी हासिल करने के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए सरेना विलियम्स ने कहा कि जब वो मैदान पर पहुंची तो उनके हौसले काफ़ी पस्त थे क्योंकि वो एक तवील अर्सा से मसह बिकती टेनिस से दूर थी।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि उन्हें सबसे बड़ा ख़ौफ़ ये था कि वो एक अर्सा से टेनिस बाल इस्तेमाल नहीं किया था । मर्द ज़ुमरे के मुक़ाबलों में अमेरीकी टेनिस स्टार और नौजवान खिलाड़ी रयान हारीसन(Ryan Harrison) ने पोलीटो स्टार्स को 6-7(6) 6-4 6-4से शिकस्त दी है । ताहम दूसरे राउंड में इन का मुक़ाबला दो मर्तबा के चैम्पियन खिलाड़ी राजर फ़ेडरर से होगा ।

आलमी दर्जा बिन्दी 73वीं मुक़ाम पर फ़ाइज़ 19साला हारीसन बासलाहीयत खिलाड़ी है ताहम उन्होंने सर-ए-फ़हरिस्त 10खिलाड़ियों के ख़िलाफ़ हनूज़ कोई कामयाबी हासिल नहीं की । दीगर मुक़ाबलों में मारीया शारापोह एक इम्कानी शिकस्त से महफ़ूज़ रहते हुए इसराईली खिलाड़ी शहारपीर(Shahar Peer) को 4-6 6-3 6-3से शिकस्त दी । जब कि साबिक़ आलमी नंबर एक कैरोलीन वोज़न्निया की ने बारबोरा को 6-4-6-0से शिकस्त दी । दो मर्तबा की चैम्पियन कम क्लाइस्टर्स ने जूलिया जॉर्जिस को 6-2,7-5के ज़रीया टूर्नामेंट से बाहर कर दिया ।

TOPPOPULARRECENT