Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / सर्वे में चार हज़ार मुलाज़िमीन पुलिस भी शामिल

सर्वे में चार हज़ार मुलाज़िमीन पुलिस भी शामिल

सिटी पुलिस कमिशनर हैदराबाद महिन्द्र रेड्डी ने कहा कि रियासती हुकूमत के जामि सर्वे में महिकमा पुलिस भी सरगर्म रोल अदा कररहा है। उन्होंने अपने जारी करदा बयान में बताया कि तक़रीबन 4 हज़ार पुलिस मुलाज़िम जो मुख़्तलिफ़ शोबों से ताल्लुक़

सिटी पुलिस कमिशनर हैदराबाद महिन्द्र रेड्डी ने कहा कि रियासती हुकूमत के जामि सर्वे में महिकमा पुलिस भी सरगर्म रोल अदा कररहा है। उन्होंने अपने जारी करदा बयान में बताया कि तक़रीबन 4 हज़ार पुलिस मुलाज़िम जो मुख़्तलिफ़ शोबों से ताल्लुक़ रखते हैं सर्वे में शुमार कनुंदा का काम करेंगे जिन्हें सर्वे के लिए मुख़तस किया गया है।

इन मुलाज़िमीन में कांस्टेबल सतह से लेकर सब इन्सपेक्टर सतह के ओहदेदार शामिल हैं जिन्हें पिछ्ले एक हफ़्ते से ख़ुसूसी तर्बीयत दी गई है। उन्होंने बताया कि घर घर जारी सर्वे में शहरीयों की तफ़सीलात के इंदिराज के लिए उन्हें ख़ुसूसी तौर पर तर्बीयत फ़राहम की गई है । कमिशनर पुलिस ने बताया कि महिकमा पुलिस से वाबस्ता मुलाज़िमीन-ओ-अमला जो सर्वे के लिए मुख़तस किया गया है बलदी कमिशनर की निगरानी में अपनी ख़िदमात अंजाम देगा। उन्होंने बताया कि सर्वे के इस तजुर्बा से पुलिस मुलाज़मीन को काफ़ी फ़ायदा होगा। अवाम से क़रीब होने का एक मौक़ा के अलावा अपने तजुर्बा में इज़ाफ़ा और डयूटी में इस तजुर्बा के इस्तेमाल का भी रास्त फ़ायदा पुलिस मुलाज़िमीन हासिल करसकते हैं।

TOPPOPULARRECENT