Tuesday , October 24 2017
Home / Khaas Khabar / सलमान ख़ां केस में पुलिस के ख़िलाफ़ कार्रवाई की अर्ज़ी पर फ़ैसला

सलमान ख़ां केस में पुलिस के ख़िलाफ़ कार्रवाई की अर्ज़ी पर फ़ैसला

मुंबई

मुंबई

फ़िल्मी अदाकार सलमान ख़ान के ख़िलाफ़ साल 2002 में टक्कर मार कर भागने के केस की समाअत करनेवाली सैशन कोर्ट ने आज कहा कि 6 मई को इस केस में क़तई फ़ैसला सुनाने से क़ब्ल उसी दिन झूटे सबूत पेश करने में पुलिस के ख़िलाफ़ कार्रवाई की अर्ज़ी पर भी फ़ैसला किया जाएगा।

सलमान ख़ान के ख़िलाफ़ ये इल्ज़ाम है कि सब अर्बन बांद्रा में 28 सितंम्बर 2002की शब एक बेकरी में अपनी टोयटा लैंड गाड़ी घुसा दी, जिस के बाइस एक शख़्स हलाक और दीगर 4 ज़ख़मी होगए थे।

एक समाजी कारकुन संतोष दोंडकर ने एक अर्ज़ी पेश करते हुए ये शिकायत की थी कि पुलिस ने एक ऐनी शाहिद कमाल ख़ां (बाली वुड सिंगर) से पूछताछ नहीं की जोकि हादिसे के वक़्त कार में सलमान ख़ां और उनके बॉडीगार्ड रवींद्र पाटेल के साथ मौजूद थे। उन्होंने ये भी इल्ज़ाम आइद किया कि पुलिस ने अदालत में डाँक्टरों की ग़लत रिपोर्ट पेश की, जिन्होंने महलूक के पोस्टमार्टम करने का दावा किया था।

ग़लत रिपोर्ट की वजह से मजिस्ट्रेट कोर्ट में ये केस 3 साल तक लेत-ओ-लाल का शिकार होगया। दरख़्वासतगुज़ार के वकील रिभा सिंह ने कहा है ऐनी शाहिद कमाल ख़ां से चशमपोशी इख़तियार करते हुए पुलिस ने एक अहम सबूत को छिपाने की कोशिश की है, बसूरत-ए-दीगर ये पता चल जाता कि हादिसे के वक़्त ड्राइविंग कौन कररहे थे।

जज मिस्टर डी डब्लयू देशपांडे ने वकील को हिदायत दी कि कल तहरीरी दलायल पेश करें जिस पर 6 मई को फ़ैसला किया जाएगा|

TOPPOPULARRECENT