Wednesday , October 18 2017
Home / India / सलमान रुशदी के दौरे की मंसूख़ी से कोलकता का वक़ार मजरूह : महाश्वेता देवी

सलमान रुशदी के दौरे की मंसूख़ी से कोलकता का वक़ार मजरूह : महाश्वेता देवी

कोलकता, 01 फरवरी ( पी टी आई) मुअम्मर मैग्सेसे अवार्ड याफ़ता हिन्दी मुसन्निफ़ा महाश्वेता देवी ने आज हुकूमत मग़रिबी बंगाल को ये कह कर तन्क़ीद का निशाना बनाया कि वो सलमान रुशदी को सिक्योरिटी फ़राहम करने में नाकाम हो गई और यही वजह है कि जिसन

कोलकता, 01 फरवरी ( पी टी आई) मुअम्मर मैग्सेसे अवार्ड याफ़ता हिन्दी मुसन्निफ़ा महाश्वेता देवी ने आज हुकूमत मग़रिबी बंगाल को ये कह कर तन्क़ीद का निशाना बनाया कि वो सलमान रुशदी को सिक्योरिटी फ़राहम करने में नाकाम हो गई और यही वजह है कि जिसने कोलकता के वक़ार को मजरूह किया ।

महाश्वेता देवी किसी ज़माने में वज़ीर-ए-आला ममता बनर्जी की क़रीबी रफ़ीक़ समझी जाती थीं । उन्होंने मीडीया नुमाइंदों से बात करते हुए कहा कि उन्हें इस वाक़िया के बारे में मालूम हुआ तो बहुत अफ़सोस हुआ मैं उसकी मुज़म्मत करती हूँ । ज़रूरत इस बात की थी रियासती हुकूमत को ना सिर्फ़ सलमान रुशदी का ख़ौरमक़दम करना चाहीए था बल्कि उन्हें मुनासिब सेक्युरिटी भी फ़राहम करना चाहीए था ।

लेकिन इसके बरअक्स जो कुछ भी हुआ इससे शहर का सक़ाफ़्ती विरसा और आलमी फ़ोर्म में कोलकता का वक़ार मजरूह हुआ है । याद रहे कि सलमान रुशदी की नावेल मिडनाइट्स चिल्डर्न पर मबनी दीपा मेहता की फ़िल्म के प्रोमोशन के लिए सलमान रुशदी कोलकता आने वाले थे लेकिन प्रोग्राम के आख़िरी लम्हात में मंसूख़ कर दिया गया जिसकी वजह सेक्युरिटी बताई गई है ।

इस फ़ैसला की तमाम अदबी और सक़ाफ़्ती फोर्म्स की जानिब से मुज़म्मत की जा रही है ।गुज़शता कुछ दिनों में सलमान रुशदी ने दिल्ली बैंगलोर और मुंबई का सफ़र बगै़र किसी मसला के किया और कोलकता में उन्हें फ़िल्म के प्रोमोशन के लिए डायरेक्टर दीपा मेहता और ऐक्टर राहुल बोस के साथ शिरकत करना था ।

जहां एक प्रेस कान्फ्रेंस भी मुनाक़िद होने वाली थी । इस वाक़िया की मशहूर बंगाली एक्टर और दादा साहिब फाल्के एवार्ड पाने वाले सूमित्रा चटर्जी ने भी मज़म्मत की और कहा कि आज़ादी इज़हार-ए-ख़्याल में किसी की मुदाख़िलत नहीं होना चाहीए । ये एक अफ़सोसनाक वाक़िया है जिसकी जितनी मुज़म्मत की जाये वो कम है ।

TOPPOPULARRECENT