Friday , October 20 2017
Home / India / सलमान ख़ुरशीद के मुआमले में सोनीया, मनमोहन ख़ामोश क्यों हैं: रवी शंकर

सलमान ख़ुरशीद के मुआमले में सोनीया, मनमोहन ख़ामोश क्यों हैं: रवी शंकर

भारतीय जनता पार्टी (बी जे पी) के तर्जुमान रवी शंकर प्रसाद ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-क़ानून-ओ-अक़ल्लीयती उमूर सलमान ख़ुरशीद के ब्यान और उन के ख़िलाफ़ इलेक्शन कमीशन की तरफ़ से सदर जमहूरीया प्रतिभा पाटिल को भेजे गए ख़त पर कांग्रेस सदर सोनीया गांध

भारतीय जनता पार्टी (बी जे पी) के तर्जुमान रवी शंकर प्रसाद ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-क़ानून-ओ-अक़ल्लीयती उमूर सलमान ख़ुरशीद के ब्यान और उन के ख़िलाफ़ इलेक्शन कमीशन की तरफ़ से सदर जमहूरीया प्रतिभा पाटिल को भेजे गए ख़त पर कांग्रेस सदर सोनीया गांधी और वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह की ख़ामोशी पर हैरानी ज़ाहिर करते हुए आज कहा कि ये इंतिहाई संजीदा मौज़ू है और इस से आईनी बोहरान पैदा हो सकता है।

मिस्टर प्रसाद ने यहां सहाफ़ीयों से कहा कि आईनी इदारों का मुज़हका उड़ाने में कांग्रेस के वज़ीर माहिर हैं। उन्हों ने कहा कि किसी सीनीयर वज़ीर के ख़िलाफ़ इलेक्शन कमीशन ने पहली बार इतना सख़्त तबसिरा किया है।उन्हों ने कहा कि मुल्क के अवाम मिस्टर ख़ुरशीद के मुआमले में इमानदाराना और मूसिर कार्रवाई की तवक़्क़ो कर रहे हैं।

उन्हों ने कहा कि 2009 के पारलीमानी इंतेख़ाबात से क़ब्ल कांग्रेस की हुकूमत ने अक़ल्लीयती कमीशन बनाने का ऐलान किया था। लेकिन इलेक्शन कमीशन ने इस पर रोक लगा दी।

TOPPOPULARRECENT