Saturday , October 21 2017
Home / World / सलामती कौंसल की तौसीअ को ठोस ताईद हासिल

सलामती कौंसल की तौसीअ को ठोस ताईद हासिल

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा 28 जनवरी( पी टी आई ) अक़वाम-ए-मुत्तहिदा सलामती कौंसल रकनीत की तौसीअ की तजवीज़ जो जी 4 अक़्वाम(हिंदूस्तान , ब्राज़ील , जर्मनी और जापान) ने रखी है , उसे तमाम ख़तों के ममालिक से ठोस ताईद हासिल हुई है , हिंदूस्तान के क़ासि

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा 28 जनवरी( पी टी आई ) अक़वाम-ए-मुत्तहिदा सलामती कौंसल रकनीत की तौसीअ की तजवीज़ जो जी 4 अक़्वाम(हिंदूस्तान , ब्राज़ील , जर्मनी और जापान) ने रखी है , उसे तमाम ख़तों के ममालिक से ठोस ताईद हासिल हुई है , हिंदूस्तान के क़ासिद बराए अक़वाम-ए-मुत्तहिदा हरदीप सिंह पूरी ने ये बात कही । उन्हों ने कहा कि जी 4 की मुख़्तसर क़रारदाद को 85 दस्तख़तों की शक्ल में ताईद हासिल हुई , दीगर अंदाज़ में 53 अक़्वाम ने अपनी ताईद का इज़हार किया और मज़ीद 14 ता 15 ममालिक भी इस की ताईद में आगे आसकते हैं ।

खुले सेशन में जी 4 ने अक़वाम-ए-मुत्तहिदा सलामतीकौंसल रकनीत की मुस्तक़िल और ग़ैर मुस्तक़िल ज़मरों की तौसीअ की ज़रूरत पर ज़ोर दिया था ताकि 21 वीं सदी के हक़ीक़ी जुग़राफ़ियाई-ओ-सयासी हक़ायक़ की अक्कासी होसके । पूरी ने सलामती कौंसल इस्लाहात पर पाँच राउनड के मुबाहिस के पहले रोज़ के ख़तम पर सहाफ़ीयों को बताया कि इस अमल का दिलचस्प हिस्सा ये है कि हमें ख़तों से क़ता नज़र तौसीअ केलिए दोनों ज़मरों में ठोस ताईद हासिल हुई है ।

उन्हों ने कहाकि यूरोप जैसे पुर्तगाल , यूनान , हंगरी और सल्लू अन्य के इलावा बाअज़ करीबी और बहर-ए-अलकाहिल के अक़्वाम की तरफ़ से काफ़ी मज़बूत ताईद हासिल हुई है । उन्हों ने मज़ीद कहा कि ये हमारे लिए अच्छी शुरूआत है और हमें उस को आगे बढ़ाते हुए आने वाले महीनों में मंतक़ी अंजाम तक पहूँचाना होगा । पूरी ने इसी इत्तिलाआत को मुस्तर्द कर दिया कि चीन ने G4 की मुख़्तसर क़रारदाद की मुख़ालिफ़त की ।

पूरी ने कहा कि मैं ने चीनी बयान देखा है , उन्हों ने कहा है कि वो सलामती कौंसल में ज़रूरी और वाजिबी इस्लाह लाने के हामी हैं । पूरी ने कहा कि वो लोग सलामती कौंसल में मज़ीद तरक़्क़ी पज़ीर ममालिक की शमूलीयत चाहते हैं और बिलख़सूस आ फ्रीका से उसे ममालिक को आगे बढ़ाने के हामी हैं । उन्हों ने किसी भी तजवीज़ के यकसर मुख़ालिफ़त जैसी कोई बात नहीं कही है ।

TOPPOPULARRECENT