Wednesday , October 18 2017
Home / World / सलामती कौंसल में सतही तबदीलीयां नाकाफ़ी

सलामती कौंसल में सतही तबदीलीयां नाकाफ़ी

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा । 2 दिसमबर । ( पी टी आई ) हिंदूस्तान ने आज कहा कि अक़वाम-ए-मुत्तहिदा सलामती कौंसल में सतही तबदीलीयों से कोई ख़ास फ़र्क़ नहीं पड़ेगा और इस की कारकर्दगी में बेहतरी नहीं आएगी । सलामती कौंसल के 5 मुस्तक़िल अरकान को चा

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा । 2 दिसमबर । ( पी टी आई ) हिंदूस्तान ने आज कहा कि अक़वाम-ए-मुत्तहिदा सलामती कौंसल में सतही तबदीलीयों से कोई ख़ास फ़र्क़ नहीं पड़ेगा और इस की कारकर्दगी में बेहतरी नहीं आएगी । सलामती कौंसल के 5 मुस्तक़िल अरकान को चाहीए कि इस ताक़तवर इदारा में इस्लाहात बशमोल उस की तौसीअ का संजीदगी से जायज़ा लिया जाय ताकि ये मौजूदा दौर से हम आहंग होसके ।

हिंदूस्तानी सफ़ीर मुतय्यना अक़वाम-ए-मुत्तहिदा हरदीप सिंह पूरी ने कहाकि इस इदारा का क़ियाम 1945 में अमल में आया लेकिन मौजूदा हालात काफ़ी तबदील होचुके हैं । सलामती कौंसल के मुस्तक़िलअरकान को ये हक़ीक़त तस्लीम करते हुए ना सिर्फ इन्फ़िरादी तौर पर बल्कि इजतिमाईतौर पर इस आलमी इदारा को मौजूदा तक़ाज़ों से हम आहंग किया जाय ।

हरदीप सिंह पूरी ने 15 रुकनी कौंसल के काम के तरीक़े कार पर खुले मुबाहिस में इन ख़्यालात का इज़हारकिया । उन्हों ने कहाकि कौंसल में इस्लाहात नागुज़ीर हैं । इस के इलावा मुस्तक़िल और ग़ैर मुस्तक़िल ज़ुमरों में भी तौसीअ की जानी चाहीए । उन्हों ने काम के तरीका-ए-कार में भी बेहतरी लाने की ज़रूरत पर ज़ोर दिया ।

TOPPOPULARRECENT