Thursday , August 17 2017
Home / Hyderabad News / सहाफ़ी अपने किरदार को तामीरी बनाएँ:गवर्नर

सहाफ़ी अपने किरदार को तामीरी बनाएँ:गवर्नर

हैदराबाद 30 नवंबर: ज़राए इबलाग़ इदारे सनसनी पैदा करना बंद कर दें। सनसनी पैदा करना दर-हक़ीक़त ज़िम्मेदारीयों से फ़रार इख़तियार करने के बराबर है। गवर्नर आंध्र प्रदेश, तेलंगाना ने हैदराबाद प्रेस कलब की गोल्डन जुबली तक़रीब से ख़िताब के दौरान ये बात कही।

उन्होंने बताया कि क़ौमी दिफ़ा के उमूर के मुआमलात में ज़राए इबलाग़ इदारों को भी क़ानून हक़ आगही के तहत लाने की ज़रूरत है। सहाफ़ी अपने किरदार को तामीरी बनाएँ। उमूमन ये देखा जा रहा हैके सहाफ़ी सिर्फ़ तन्क़ीद बराए तन्क़ीद की जा रही है जो कि ग़लत है। ई एस एल नरसिम्हन ने 24/7 ब्रेकिंग न्यूज़ का नज़रिया ज़िम्मेदाराना सहाफ़त नहीं है। गवर्नर ने हादिसात के दौरान ज़ख़मीयों की इमदाद के बजाये वीडीयो-ओ-फोटोग्राफी में मसरूफ़ रहने वाले फ़ोटो जर्नलिस्ट्स को भी तन्क़ीद का निशाना बनाया इस तक़रीब में मर्कज़ी वज़ीर लेबर बंडारू दत्तात्रेय रियासती वज़ीर के टी रामाराव मुशीर बराए रियासती हुकूमत के वी रमना चारी एम नाराय‌ना सदर नशीन प्रेस कौंसिल नवीन मित्तल के अलावा दुसरे मौजूद थे।

नरसिम्हन ने सहाफ़ती इदारों से कहा के वो सनसी फैलाने से गुरेज़ करें। बंडारू दत्तात्रेय ने सहाफ़ीयों को यक़ीन दिलवाया कि मर्कज़ी हुकूमत सहाफ़ीयों के मुफ़ादात का तहफ़्फ़ुज़ करने के मुआमले में संजीदा है। उन्होंने सहाफ़ती इदारों की ख़िदमात को ख़राज पेश करते हुए कहा कि सहाफ़ी अपने नज़रिया ना के बजाये हालात को पेश करते हुए अवाम को हक़ायक़ से वाक़िफ़ करवाते हैं।

हुकूमत सहाफ़ीयों को हर किस्म का तआवुन करने तैयार है। के टी रामाराव ने इस तक़रीब से ख़िताब के दौरान सहाफ़ीयों को हैदराबाद प्रेस कलब की गोल्डन जुबली तक़ारीब पर मुबारकबाद पेश करते हुए कहा कि रियासती हुकूमत 2 BHK फ़्लैट स्कीम में सहाफ़ीयों के लिए कोटा की तख़सीस के मुताल्लिक़ ग़ौर कर रही है। उन्होंने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव सहाफ़ीयों को इस स्कीम में शामिल करने के मुआमले में संजीदा हैं।

TOPPOPULARRECENT