Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / सहाफ़ी खराब‌ इंतेज़ामीया के ख़िलाफ़ भी कोशिश‌ करें, तेल्गुदेशम एम एल सी बी वी राजिंदर प्रसाद की प्रेस कान्फ़्रैंस

सहाफ़ी खराब‌ इंतेज़ामीया के ख़िलाफ़ भी कोशिश‌ करें, तेल्गुदेशम एम एल सी बी वी राजिंदर प्रसाद की प्रेस कान्फ़्रैंस

हैदराबाद (सियासत न्यूज़) सहाफ़ीयों को चाहीए कि वो बदउनवानी करने वालि इंतेज़ामीया के ख़िलाफ़ भी कोशिश‌ करें ताकि समाज को बदउनवानीयों से पाक बनाने में सहाफ़ी अपना कलीदी(अहम) किरदार अदा कर सकें।

हैदराबाद (सियासत न्यूज़) सहाफ़ीयों को चाहीए कि वो बदउनवानी करने वालि इंतेज़ामीया के ख़िलाफ़ भी कोशिश‌ करें ताकि समाज को बदउनवानीयों से पाक बनाने में सहाफ़ी अपना कलीदी(अहम) किरदार अदा कर सकें।

रुकन क़ानून्साज़ कौंसल मिस्टर बी वी राजिंदर प्रसाद ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस से बात चित करते हुए इन सहाफ़ीयों को जो साक्षी के खाते बंद‌ करने के ख़िलाफ़ धर्ना दे रहे हैं, मश्वरा दिया कि वो बदउनवानीयों के ख़िलाफ़ भी इसी तरह काम के मैदान में कोशिश‌ का आग़ाज़ (शुरुआत)करें।

उन्हों ने बदउनवानीयों में लिपीत‌ इंतेज़ामीया के साथ काम‌ ना करने का मश्वरा देते हुए सहाफ़ीयों से ख़ाहिश की कि वो बदउनवानीयों के ज़रीया हासिल की गई दौलत से शुरू कर्दा(किये गए) ज़राए इब्लाग़ इदारों(मीडीया संस्थाओं) के ख़िलाफ़ भी जद्द-ओ-जहद का आग़ाज़(शुरुआत) करें।

उन्हों ने बताया कि सहाफ़ीयों को साक्षी के खातों को बंद‌ करने के ख़िलाफ़ आवाज़ उठाने से पहले बदउनवानीयों को ख़त्म‌ करने के लिए आवाज़ उठानी चाहीए। उन्हों ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि हुकूमत सहाफ़ीयों की मुलाज़मतों को बचाने के लिए फ़ौरी इक़दामात करे ताकि बद उनवान इंतेज़ामीया के ख़िलाफ़ की गई कार्रवाई का शिकार सहाफ़ी ना बनें।

उन्हों ने बताया कि तेल्गुदेशम हुकूमत‌ हासिल करने की सूरत में बदउनवानीयों के ज़रीये जमा की गई दौलत जो मुंजमिद(सीज) की गई है उसे सहाफ़ीयों के लिए ख़र्च करेगी।इस के इलावा ये दौलत जोकि ग़रीबों का हक़ है उन को बचाने के लिए ख़र्च की जाएगी।

मिस्टर बी वी राजिंदर प्रसाद ने हुकूमत और सी बी आई से ख्वाहिश‌ की है कि वो सिर्फ़ खातों के बंद करने के ज़रीये अपनी ज़िम्मेदारीयों से भागने की कोशिश ना करे बल्कि बदउन्वानीयों की दौलत के ज़रीये बनाई गई संपत्ति की सिज‌ के लिए कोशिशों के काम का आग़ाज़ चूँकि जगन मोहन रेड्डी बदउनवानीयों के ज़रीये जो संपत्ति बना चुके हैं, उन के बारे में सी बी आई बहुत जल्द सबूत पेश करने को तैयार है और रियासत के अवाम को इस बात का यक़ीन है कि जगन मोहन रेड्डी ख़ुद को बे गुनाह‌ साबित करने में नाकाम रहेंगे।

उन्हों ने इल्ज़ाम लगाया कि मर्कज़ी-ओ-रियास्ती हुकूमत की जानिब से जगन मोहन रेड्डी के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई से परहेज़‌ किया जा रहा है जिस के सबब सयासी दावपेच‌ के ज़रीये जगन मोहन रेड्डी अब भी ख़ुद बचाव‌ करने की कोशिशों में मसरूफ़ हैं।

TOPPOPULARRECENT