Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / सांबा शिवा राव ने मोदी की भरपूर सताइश करदी

सांबा शिवा राव ने मोदी की भरपूर सताइश करदी

आंध्र प्रदेश की तक़सीम के ख़िलाफ़ एहतेजाज करते हुए राइलसीमा से ताल्लुक़ रखने वाले कांग्रेस के रुक्न पार्लीयामेंट राया पाटी सांबा शिवा राव ने आज ना सिर्फ़ कांग्रेस की इबतिदाई रुक्नीयत से इस्तीफ़ा दे दिया बल्कि बी जे पी में विज़ारते उ

आंध्र प्रदेश की तक़सीम के ख़िलाफ़ एहतेजाज करते हुए राइलसीमा से ताल्लुक़ रखने वाले कांग्रेस के रुक्न पार्लीयामेंट राया पाटी सांबा शिवा राव ने आज ना सिर्फ़ कांग्रेस की इबतिदाई रुक्नीयत से इस्तीफ़ा दे दिया बल्कि बी जे पी में विज़ारते उज़्मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी की दिल खोल कर मद्दाह सराई की।

सांबा शिवा राव ने जो अमरीका के दौरे पर हैं, क़ब्लअज़ीं ज़रीए फ़ैक्स अपना इस्तीफ़ा लोक सभा की स्पीकर मीरा कुमार के नाम रवाना कर दिया। बादअज़ां उन्हों ने आंध्र प्रदेश की तक़सीम के ज़रीए अलैहदा रियासत तेलंगाना के क़ियाम के फ़ैसला पर सख़्त ब्रहमी का इज़हार करते हुए कांग्रेस की सदर सोनीया गांधी के नाम एक मकतूब इरसाल किया जिस में दरख़ास्त की कि कांग्रेस की इबतिदाई रुक्नीयत से उन का इस्तीफ़ा क़बूल कर लिया जाए।

उन्हों ने दावा किया कि इलाक़ा तेलंगाना में तक़रीबन 30 फ़ीसद अवाम का ताल्लुक़ सीमा आंध्र से है जो अलैहदा रियासत तेलंगाना के क़ियाम के सख़्त मुख़ालिफ़ हैं। राया पाटी सांबा शिवा राव ने दावा किया कि तेलंगाना पर ग़लत फ़ैसला के सबब आइन्दा इंतेख़ाबात में यहां कांग्रेस का मुकम्मल तौर पर सफ़ाया हो जाएगा।

TOPPOPULARRECENT