Sunday , October 22 2017
Home / World / साउथ कोरिया: प्योंग्यांग के मिज़ाईल का सामना करने तैयार

साउथ कोरिया: प्योंग्यांग के मिज़ाईल का सामना करने तैयार

सियोल, 9 अप्रैल (एजेंसीज़) जुनूबी कोरीयाइ हुकूमत ने चौकस किया है कि शुमाली कोरिया इस हफ़्ते के अवाख़िर तक कोई मिज़ाईल छोड़ सकता है, जबकि एक आला मिलिट्री लीडर ने वाशिंगटन को तयशूदा सफ़र मुल्तवी करते हुए जज़ीरा नुमा पर बढ़ती कशीदगी क

सियोल, 9 अप्रैल (एजेंसीज़) जुनूबी कोरीयाइ हुकूमत ने चौकस किया है कि शुमाली कोरिया इस हफ़्ते के अवाख़िर तक कोई मिज़ाईल छोड़ सकता है, जबकि एक आला मिलिट्री लीडर ने वाशिंगटन को तयशूदा सफ़र मुल्तवी करते हुए जज़ीरा नुमा पर बढ़ती कशीदगी की वजह बताई है।

किम यांग डायरेक्टर क़ौमी सलामती बराए सदर पार्क गेविन की जानिब से ये वार्निंग तीन यौम बाद सामने आई जबकि जुनूबी कोरिया के वज़ीरे दिफ़ा ने कहा था कि शुमाली कोरिया ने अपने मशरिक़ी साहिल को एक मिज़ाईल मुंतक़िल किया है जिस की काबिले लेहाज़ रेंज है लेकिन असल ख़ित्ता अमरीका तक रसाई के क़ाबिल नहीं है।

ये मिज़ाईल आम ख़्याल है कि मोसोदान है जो जुनूबी कोरीयाइ मिलिट्री का कहना है कि ज़ाइद अज़ 3,000 कीलोमीटर तक सफ़र कर सकता है। लेकिन जुनूबी कोरीयाइ मीडिया और तजज़िया निगारों का कहना है कि ये मिज़ाईल अपनी रेंज को 4,000 कीलोमीटर तक बढ़ा सकता है, जो गवाम में वाक़े अमरीकी अड्डों को उस की रसाई के अंदरून पहुंचा देगा।

TOPPOPULARRECENT