Sunday , August 20 2017
Home / Hyderabad News / साउथ ज़ोन में पुलिस का बड़े पैमाने पर फ्लैग मार्च

साउथ ज़ोन में पुलिस का बड़े पैमाने पर फ्लैग मार्च

हैदराबाद 19 सितंबर: ईद-उल-अज़हा और गणेश तहवार के पेश-ए-नज़र साउथ ज़ोन इलाके में पुलिस ने बड़े पैमाने पर फ्लैग मार्च किया । मर्कज़ी नीम फ़ौजी दस्तों ने पुराने शहर के कई इलाक़ों में फ्लैग मार्च करते हुए अपने मौजूदगी का एहसास दिलाया।

बैयकवक़त मुनाक़िद होने वाले ईद-उल-अज़हा और गणेश तहवार के पेश-ए-नज़र साउथ ज़ोन इलाके में दो हज़ार पुलिस फ़ोर्स मुतय्यन की गई थी जिसमें दो सी आर पी एफ़ की कंपनीयां , रैपिड ऐक्शण फ़ोर्स की दो कंपनीयां और इंडियन टबीड बॉर्डर पुलिस फ़ोर्स को तलब किया गया है।

इस मौके पर तेलंगाना स्पेशल पुलिस फ़ोर्स के अलावा आदिलाबाद , नलगेंडा और मेदक से सिविल पुलिस अमला को तलब करते हुए कई इलाक़ों में मुतय्यन किया गया है। पुलिस ने 27 सितंबर को गणेश विसर्जन के मौके पर बालापुर तान्यापुल 150 सी सीटी वी कैमरे नसब किए जा रहे हैं और जलूस पर कमांड ऐंड कंट्रोल से कड़ी नज़र रखी जाएगी।

इस सिलसिले में तफ़सीलात बताते हुए डिप्टी कमिशनर पुलिस साउथ ज़ोन वी सत्यनाराय‌ना ने बताया कि ईद-उल-अज़हा के मौके पर जी एच्च एम सी की तरफ से ख़ुसूसी इंतेज़ामात किए जा रहे हैं जिसमें जानवरों के आज़ा और फ़ज़्ले की सफ़ाई के लिए इज़ाफ़ी गाड़ीयों का इंतेज़ाम किया जा रहा है और बरवक़्त सफ़ाई के लिए जी एच्च एम सी के अमला को बैग्स भी फ़राहम किए जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT