Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / साक्षी के मुलाज़मीन और सहाफ़ीयों की मुलाज़मत के तहफ़्फ़ुज़ का मुतालिबा

साक्षी के मुलाज़मीन और सहाफ़ीयों की मुलाज़मत के तहफ़्फ़ुज़ का मुतालिबा

हैदराबाद ।१०। मई (सियासत न्यूज़) रियास्ती हुकूमत को चाहीए कि जगती पबलीकीशन के मुलाज़मीन की मुलाज़मतों के तहफ़्फ़ुज़ की ज़मानत दीनी चाआई। रुकन असैंबली तेलगु देशम मिस्टर बी दुर्गा प्रसाद ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब के दौरा

हैदराबाद ।१०। मई (सियासत न्यूज़) रियास्ती हुकूमत को चाहीए कि जगती पबलीकीशन के मुलाज़मीन की मुलाज़मतों के तहफ़्फ़ुज़ की ज़मानत दीनी चाआई। रुकन असैंबली तेलगु देशम मिस्टर बी दुर्गा प्रसाद ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब के दौरान बताया कि जगती पबलीकीशन के खातों को तहक़ीक़ाती अमल के दौरान सी बी आई ने मुंजमिद किया है लेकिन रियास्ती हुकूमत पर ज़िम्मेदारी आइद होती है कि वो साक्षी के मुलाज़मीन और सहाफ़ीयों की मुलाज़मत के तहफ़्फ़ुज़ के इक़दामात करे ।

मिस्टर दुर्गा प्रसाद ने बताया कि रियास्ती हुकूमत को चाहिए कि फ़ौरी तौर पर साक्षी के मुलाज़मीन और सहाफ़ीयों को राहत पहुंचाने के इक़दामात के तौर पर सत्यम के मुलाज़मीन को जिस तरह बाज़ आबादकारी का तीक़न दिया गया था इसी तरह हुकूमत तीक़न फ़राहम करी। उन्हों ने साक्षी इंतिज़ामीया से अपील की कि वो मुलाज़मीन में दहश्त पैदा करते हुए उन्हें हिरासाँ ना करें चूँकि इस तरह से मुलाज़मीन ज़हनी तौर पर ख़िदमात की अंजाम दही से क़ासिर होने का ख़दशा रहता है।

रुकन असम्ब‌ली तेलगु देशम ने बताया कि इस हंगामी सूरत-ए-हाल के दौरान आज़ादी सहाफ़त को पामाल होने से महफ़ूज़ रखना भी हुकूमत की ज़िम्मेदारी ही। मिस्टर दुर्गा प्रसाद ने साक्षी इंतिज़ामीया पर इल्ज़ाम आइद किया कि साक्षी इंतिज़ामीया मुलाज़मीन के ज़रीया दबाव डालने की पालिसी इख़तियार करते हुए एहितजाजी धरने और मुज़ाहिरे करवा रहा है जो कि साक्षी की साख मुतास्सिर करने का सबब साबित होगा।

उन्हों ने सी बी आई से इस्तिफ़सार किया कि तीन फ़र्द-ए-जुर्म आइद करने के बावजूद सी बी आई तीनों चार्ज शीटों मैं मुल्ज़िम नंबर एक वाई एस जगन मोहन रेड्डी को गिरफ़्तार करने में क्यों हिचकिचा रही है।

TOPPOPULARRECENT