Monday , August 21 2017
Home / Featured News / साबिक़ा डी एससी मुंख़बा उम्मीदवारों से इन्साफ़

साबिक़ा डी एससी मुंख़बा उम्मीदवारों से इन्साफ़

हैदराबाद 28 जनवरी: हुकूमत तेलंगाना असातिज़ा के तक़र्रुत के लिए साबिक़ में मुनाक़िदा डी एससी के मुंख़बा अहल उम्मीदवारों के साथ मुकम्मिल इन्साफ़ करेगी और मज़ीद असातिज़ा के तक़र्रुत अमल में लाने के लिए डी एससी के इनइक़ाद से मुताल्लिक़ आलामीया बहुत जल्द जारी किया जाएगा।

अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर (उमोर तालीम ) के श्री हरी ने इस बात का इन्किशाफ़ किया और बताया कि साबिक़ा हुकूमतों में मुनाक़िदा डी एस सीज़ में बाज़ अहल उम्मीदवारों के साथ नाइंसाफ़ीयां की गई थीं जिसके बाइस आज तक उन्हें मुलाज़मतें फ़राहम नहीं हो सकें। लिहाज़ा हुकूमत तेलंगाना अब एसे तमाम उम्मीदवारों के साथ मुकम्मिल इन्साफ़ करके अहकामात तक़र्रुत जारी करेगी और उन तक़र्रुत की तकमील के बाद ही डी एससी के लिए आलामीया जारी करेगी।

श्रीहरी ने बताया कि रियासत तेलंगाना में वाक़्ये यूनीवर्सिटीयों के लिए वाइस चांसलरों के मख़लवा ओहदों पर तक़र्रुत के लिए चुनाव अमल का आग़ाज़ कर दिया गया है और बहुत जल्द नए वाइस चांसलरों के तक़र्रुत का एलान कर दिया जाएगा।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि आइन्दा माह रियासत तेलंगाना में वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के हाथों कबायली यूनीवर्सिटी, कालूजी तेलंगाना हेल्थ् यूनीवर्सिटी वर्ंगल में टेकसाईल पार्क का संग-ए-बुनियाद रखवाने के लिए इक़दामात किए जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT