Wednesday , August 23 2017
Home / Featured News / साबिक़ मजलिस कॉर्पोरेटर मुहम्मद ग़ौस कांग्रेस में शामिल

साबिक़ मजलिस कॉर्पोरेटर मुहम्मद ग़ौस कांग्रेस में शामिल

हैदराबाद 16 जनवरी: मजलिस के साबिक़ कॉर्पोरेटर मुहम्मद ग़ौस ने अपने सैकड़ों हामीयों के साथ गांधी भवन पहुंच कर कांग्रेस में शमूलीयत इख़तियार करली। मजलिसी क़ियादत पर नरेंद्र मोदी और अमीत शाह से खु़फ़ीया साज़-बाज़ और मिल्लत-ए-इस्लामीया से ग़द्दारी का इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि मजलिस ने मुझ पर कोई एहसान नहीं किया।

उन्होंने कहा कि पुराने शहर के हर घर के कम अज़ कम दो अफ़राद मजलिस से नाराज़ हैं। उन्होंने कहा कि कांग्रेस की कामयाबी के लिए में एक सिपाही की तरह काम करूँगा। वो अपने सैकड़ों हामीयों और सदर ग्रेटर हैदराबाद सिटी कांग्रेस अक़लियती सेल शेख़ अब्दुल्लाह सुहेल के साथ गांधी भवन पहुंचे और इस से पहले दरगाह पर हाज़िरी भी दी। इस मौके पर सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस उत्तम कुमार रेड्डी, क़ाइद अप्पोज़ीशन तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर, सेक्रेटरी इंचार्ज ए आई सी सी तेलंगाना उमूर आर दुसरे भी मौजूद थे।

उत्तम कुमार रेड्डी ने मुहम्मद ग़ौस का कांग्रेस में ख़ौरमक़दम करते हुए कहा कि मजलिस अपने ज़ाती मुफ़ाद की तकमील के लिए ख़ुदग़रज़ी पर उतर आई है। मजलिस, वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी और बीजेपी के क़ौमी सदर अमीत शाह से खु़फ़ीया साज़-बाज़ करते हुए बीजेपी को फ़ायदा पहुंचा रही है और मुल्क को मज़हबी बुनियाद पर तक़सीम कर रही है।

उन्होंने कहा कि महाराष्ट्रा, बिहार और बैंगलोरमें बीजेपी को फ़ायदा पहुंचाने के लिए मजलिस ने मुक़ाबला किया, जिस पर बतौरे एहतेजाज मजलिस से मुस्तफ़ी हो कर मुहम्मद ग़ौस कांग्रेस में शामिल हुए हैं।

मुहम्मद ग़ौस ने कहा कि वो किसी लालच में कांग्रेस में शामिल नहीं हुए, बल्कि सदर मजलिस असदुद्दीन ओवैसी का असली चेहरा मंज़र-ए-आम पर लाना चाहते हैं, क्युं कि मजलिसी क़ियादत बीजेपी सदर अमीत शाह और नरेंद्र मोदी से खु़फ़ीया साज़-बाज़ करके मिल्लत का सौदा कर रही है, जिसकी वजह से उन्हें मजलिस में घुटन महसूस हो रही थी और अब वो मजलिस से मुस्तफ़ी हो गए।

TOPPOPULARRECENT