Friday , October 20 2017
Home / Sports / साबिक़ वज़ीर का नौजवान क्रिकेटर्स को धोका देने का अनोखा वाक़्या

साबिक़ वज़ीर का नौजवान क्रिकेटर्स को धोका देने का अनोखा वाक़्या

बी एस पी के साबिक़ वज़ीर लाल जी वर्मा और दीगर दो के ख़िलाफ़ नौजवान क्रिकेटर्स को मुबय्यना तौर पर लाखों रुपये का धोका देने पर एफ़ आई आर दर्ज की गई है। मिस्टर वर्मा के इलावा सैयद मुहम्मद हुसैन रिज़वी और लक्ष्मी कांत के ख़िलाफ़ खिलाड़ियों ने

बी एस पी के साबिक़ वज़ीर लाल जी वर्मा और दीगर दो के ख़िलाफ़ नौजवान क्रिकेटर्स को मुबय्यना तौर पर लाखों रुपये का धोका देने पर एफ़ आई आर दर्ज की गई है। मिस्टर वर्मा के इलावा सैयद मुहम्मद हुसैन रिज़वी और लक्ष्मी कांत के ख़िलाफ़ खिलाड़ियों ने एफ़ आई आर दर्ज करवाई है।

एफ़ आई आर में नौजवान क्रिकेटर्स ने इल्ज़ाम आइद किया कि यू पी T20 क्रिकेट लीग के मुंतज़मीन ने उन्हें बताया कि इन मुक़ाबलों का इनइक़ाद रियास्ती हुकूमत की जानिब से होता है। इलावा अज़ीं लीग क्रिकेट एसोसीएसन से मुल्हिक़ा है। तमाम खिलाड़ियों ने मुंतज़मीन को T20 मैच खेलने के लिए 2.4 लाख रुपय अदा किए थे, लेकिन जब खिलाड़ी लखनऊ पहुंचे तो उन्हें पता चला कि उन्हें धोका दिया गया है।

खिलाड़ियों ने ये भी बताया कि उन्हें मुंतज़मीन ने ये भी कहा था कि उन्हें (खिलाड़ियों) इंगलैंड में मुनाक़िद शुदणी एक टूर्नामेंट के लिए कभी मुंतखिब किया गया है। खिलाड़ियों के मुताबिक़ मिस्टर वर्मा आर्गेनाईज़िंग कमेटी के सरपरस्त थे। एफ़ आई आर उस वक़्त दर्ज की गई जब यू पी के नए वज़ीर-ए-आला अखिलेश यादव को जनता दर्शन के प्रोग्राम के दौरान एक दरख़ास्त पेश की गई थी, जिस में धोका दही का पूरा क़िस्सा ब्यान किया गया था।

खिलाड़ियों ने ये भी इल्ज़ाम आइद किया कि पुलिस इन तमाम मुआमला को दबा देना चाहती थी और एफ़ आई आर भी इस वक़्त दर्ज की गई जब खिलाड़ी जनता दर्शन प्रोग्राम से रुजू हुए और मुआमला वज़ीर-ए-आला के इल्म में लाया गया। ये अपनी तर्ज़ का एक अनोखा वाक़्या है, जिससे नौजवानों को सबक़ लेने की ज़रूरत है।

क्रिकेट के खेल में पैसे की रेल पेल है और शायद खिलाड़ियों ने भी ये सोच कर पैसा दिया होगा कि अगर इन का मुज़ाहरा अच्छा रहा और उन्हें क्रिकेट खेलने का मुस्तक़िल मौक़ा मिलता रहा तो वो लाखों नहीं बल्कि करोड़ों रुपय कमा लेंगे। शायद क्रिकेटर्स की इस सोच के पसेपुश्त आई पी एल कारफ़रमा है, जहां खिलाड़ियों पर पैसे और इनामात की बारिश होती है।

TOPPOPULARRECENT