Thursday , October 19 2017
Home / India / साबिक़ सरबराह इसरो माधवन नायर और दीगर के ख़िलाफ़ तादीबी कार्रवाई

साबिक़ सरबराह इसरो माधवन नायर और दीगर के ख़िलाफ़ तादीबी कार्रवाई

नई दिल्ली / बैंगलौर, २६ जनवरी (पी टी आई) साबिक़ इसरो सरबराह जी माधवन नायर और दीगर तीन मुअज़्ज़िज़ ख़लाई साईंसदानों के ख़िलाफ़ हुकूमत ने तादीबी इक्देमात करते हुए उन्हें किसी भी सरकारी मुलाज़मत पर फ़ाइज़ रहने पर इमतिना आइद कर दिया है जिस की व

नई दिल्ली / बैंगलौर, २६ जनवरी (पी टी आई) साबिक़ इसरो सरबराह जी माधवन नायर और दीगर तीन मुअज़्ज़िज़ ख़लाई साईंसदानों के ख़िलाफ़ हुकूमत ने तादीबी इक्देमात करते हुए उन्हें किसी भी सरकारी मुलाज़मत पर फ़ाइज़ रहने पर इमतिना आइद कर दिया है जिस की वजह ऐन्ट्रिक्स , देवास मुआहिदा में इन की मुतनाज़ा रोल बनाया गया है ।

इन इक़दामात के लिए ब्रहम नायर ने अपने जानशीन और इसरो के मौजूदा सदर नशीन के राधा कृष्णन को ज़िम्मेदार क़रार दिया है और वाज़िह तौर पर इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि मौसूफ़ ने हुकूमत को गुमराह करने के लिए अपना शख़्सी एजंडा तैयार कर लिया है जिस पर अमल आवरी का आग़ाज़ हो चुका है ।

बैंगलौर में पी टी आई से बात करते हुए मिस्टर नायर ने कहा कि मेरे ख़िलाफ़ तादीबी कार्रवाई दरअसल राधा कृष्णन का शख़्सी एजेंडा है । पता नहीं वो एसा क्यों कर रहे हैं, उसे हम शख़्सी इंतेक़ाम से भी ताबीर कर सकते हैं जो उन्हों ने कई अश्ख़ास के ख़िलाफ़ रवा रखा है लेकिन वो ये बात भूल रहे है कि उन की इस हरकत से तंज़ीम (इसरो) को नुक़्सान हो रहा है ।

यहां इस बात का तज़किरा ज़रूरी है कि हुकूमत ने मिस्टर माधवन नायर और दीगर के ख़िलाफ़ उस वक़्त कार्रवाई की जब ऐन्ट्रिक्स मुआहिदा / सौदा जिस में एक ख़ानगी कंपनी को क़वाइद-ओ-ज़वाबत की ख़िलाफ़वर्ज़ी करते हुए कमयाब इस बैंड स्पेक़्ट्रम अलॉट किया गया था ।

मिस्टर नायर के इलावा इसरो के साबिक़ साइंटिफिक सैक्रेटरी के भास्कर ना रावना , ऐन्ट्रिक्स के साबिक़ मैनेजिंग डायरेक्टर के आर सिरी धर मामूरती और इसरो सैटेलाईट सैंटर के साबिक़ डायरेक्टर के इन शंकरा की डिपार्टमैंट आफ़ स्पेस ने सरज़निश की है ।

TOPPOPULARRECENT