Tuesday , October 24 2017
Home / India / सार्क चोटी कान्फ़्रैंस में 4 मुआहिदों पर दस्तख़त मुम्किन

सार्क चोटी कान्फ़्रैंस में 4 मुआहिदों पर दस्तख़त मुम्किन

नई दिल्ली 06 नवंबर (पी टी आई) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह 17 वीं सार्क चोटी कान्फ़्रैंस में शिरकत के लिए चहारशंबा को रवाना होंगी। ये कान्फ़्रैंस आइन्दा हफ़्ता मालदीप के शहर अड्डो सिटी में मुनाक़िद हो रही है जहां 8 सरबरहान-ए-ममलकत शिरकत करेंगे

नई दिल्ली 06 नवंबर (पी टी आई) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह 17 वीं सार्क चोटी कान्फ़्रैंस में शिरकत के लिए चहारशंबा को रवाना होंगी। ये कान्फ़्रैंस आइन्दा हफ़्ता मालदीप के शहर अड्डो सिटी में मुनाक़िद हो रही है जहां 8 सरबरहान-ए-ममलकत शिरकत करेंगे। कान्फ़्रैंस में इलाक़ाई मसाइल पर बातचीत होगी और 4 मुआहिदों पर दस्तख़त किए जायेंगे।

पाकिस्तान के वज़ीर-ए-आज़म यूसुफ़ रज़ा गिलानी के बिशमोल सार्क के क़ाइदीन के साथ सिलसिला वार मुलाक़ातें भी होंगी। मनमोहन सिंह मालदीप की पार्लीमैंट से ख़िताब करेंगी। इस पार्लीमैंट से ख़िताब करने वाले वो पहले बैरूनी सरबराह होंगी। सार्क के साथ जिन मुआहिदों पर दस्तख़त होंगी।

मोतमिद ख़ारिजा रंजन मथाई ने कहाकि वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह सार्क क़ाइदीन से बातचीत के इलावा दीगर उमोर पर भी तबादला-ए-ख़्याल करेंगी। सार्क चोटी कान्फ़्रैंस की तैय्यारी केलिए 8 ममालिक के दरमयान मुशतर्का मोतमिद यन ख़ारिजा सतह की बातचीत हुई है। 6 नवंबर से ये चोटी कान्फ़्रैंस शुरू होरही है इस के बाद 7 और 8 नवंबर को सार्क मोतमिद यन ख़ारिजा की मुलाक़ात होगी जिस में चोटी कान्फ़्रैंस के एजंडा और आलामीया को क़तईयत दी जाएगी।

TOPPOPULARRECENT