Wednesday , October 18 2017
Home / India / सालगिरा के मौक़ा पर अडवानी जज़बात से मग़्लूब

सालगिरा के मौक़ा पर अडवानी जज़बात से मग़्लूब

नई दिल्ली 09 नवंबर (पी टी आई) एस मसला पर कि आया वो हनूज़ बी जे पी के वज़ारत अज़मी के उम्मीदवार की दौड़ में शामिल हैं अपनी 85 वीं सालगिरा मनाने वाले अडवानी ने पार्टी रफ़क़ा के सामने जज़बात से मग़्लूब होकर कहा कि इन के रफ़क़ा ने उन की क़ियादत की सताइश

नई दिल्ली 09 नवंबर (पी टी आई) एस मसला पर कि आया वो हनूज़ बी जे पी के वज़ारत अज़मी के उम्मीदवार की दौड़ में शामिल हैं अपनी 85 वीं सालगिरा मनाने वाले अडवानी ने पार्टी रफ़क़ा के सामने जज़बात से मग़्लूब होकर कहा कि इन के रफ़क़ा ने उन की क़ियादत की सताइश की है।

अडवानी 1927 -ए-को कराची में पैदा हुए थे अपनी सालगिरा तक़रीब के लिए उन्हों ने रिश्वत के ख़िलाफ़ शुरू करदा मुल्क गीर यात्रा को तवक्कुफ़ दिया है। इन की सालगिरा के मौक़ा पर पार्टी के सीनीयर क़ाइदीन ने अडवानी की कारकर्दगी की सताइश की।

इस मौक़ा पर अडवानी कई मर्तबा जज़बात से मग़्लूब हो गयॆ। इन के आँखों से ऑंसूं रवां थी। वो कुछ देर के लिए शहा नशीन से निकल कर दूर जा खड़े हुए और बादअज़ां जज़बात पर क़ाबू पाने के बाद वो दुबारा स्टेज पर पहुचॆ।

पार्टी लीडर राज नाथ सिंह ने अपनी तक़रीर में अडवानी को पार्टी के वज़ारत अज़मी का उम्मीदवार बताया और कहा कि वो ही इस ओहदे के लिए हक़ीक़ी उम्मीदवार हैं। मेरे ताल्लुक़ से अख़बारात में जो कुछ शाय हुए है उसे बढ़ कर दुख हुआ।

TOPPOPULARRECENT