Tuesday , October 17 2017
Home / Featured News / साल नौ के मौके पर तेलंगाना हुकूमत का तोहफ़ा

साल नौ के मौके पर तेलंगाना हुकूमत का तोहफ़ा

हैदराबाद 01जनवरी: तेलंगाना में मख़लवा असातिज़ा की जायदादों पर तक़र्रुर के लिए डी एससी में शिरकत के मुंतज़िर उम्मीदवारों के लिए हुकूमत तेलंगाना ने नए साल के तोहफ़ा के तौर पर 15 ता 20 हज़ार असातिज़ा की खाली जायदादों पर तक़र्रुत करने का फ़ैसला किया है जबकि हुकूमत अब तक माह अप्रैल में टेट (टीचर्स अहलीती टेस्ट) मुनाक़िद करने का एलान कर चुकी है।

तफ़सीलात के मुताबिक़ प्राइमरी स्कूल तालीम के शोबे में 10,961 और स्कूल अस्सिटेंटस की 7,500 जायदादें मख़लवा रहने की इत्तिलाआत हैं। इस के अलावा अक़ामती मदारिस में असातिज़ा की खाली जायदादें मिलाकर रियासत में 15 ता 20 हज़ार जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाने की तवक़्क़ो है। असातिज़ा के तक़र्रुत से मुताल्लिक़ बहुत जल्द नोटीफ़िकेशन जारी होने की तवक़्क़ो है।

इस ख़सूस में चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने अपने काबीनी रफ़क़ा और आला ओहदेदारों के साथ जायज़ा मीटिंग मुनाक़िद किया।

सरकारी ख़िदमात मैं तक़र्रुत के लिए एक पालिसी वज़ा करने और कॉन्ट्रैक्ट सिस्टम बर्ख़ास्त कर देने पर ग़ौर-ओ-ख़ौज़ किया गया। तवक़्क़ो है कि चीफ़ मिनिस्टर 2 जनवरी को कॉन्ट्रैक्ट और आउटसोर्सिंग मुलाज़मीन के लिए ख़ुशख़बरी का एलान करेंगे

TOPPOPULARRECENT