Wednesday , October 18 2017
Home / Khaas Khabar / साहिली आंध्र-राइलसीमा में बंद, आम ज़िंदगी मफ़लूज

साहिली आंध्र-राइलसीमा में बंद, आम ज़िंदगी मफ़लूज

आंध्र प्रदेश की तक़सीम और नई रियासत तेलंगाना तशकील देने यू पी ए और कांग्रेस हुकूमत के फ़ैसले के ख़िलाफ़ राइलसीमा-ओ-साहिली आंध्र में आज मामूल की सरगर्मियाँ मुतास्सिर रहीं। रियासत के चार वुज़रा ने बतौर-ए-एहतजाज चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुम

आंध्र प्रदेश की तक़सीम और नई रियासत तेलंगाना तशकील देने यू पी ए और कांग्रेस हुकूमत के फ़ैसले के ख़िलाफ़ राइलसीमा-ओ-साहिली आंध्र में आज मामूल की सरगर्मियाँ मुतास्सिर रहीं। रियासत के चार वुज़रा ने बतौर-ए-एहतजाज चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी को इस्तीफ़ा पेश कर दिया इस के इलावा 6 पार्टी अरकान असेंबली भी मुस्ताफ़ी होगए।

मुत्तहेदा आंध्र की ताईद कररही मुख़्तलिफ़ तंज़ीमों ने रियासत की तक़सीम के ख़िलाफ़ आज बतौर-ए-एहतजाज बंद का ऐलान किया था। चुनांचे साहिली और राइलसीमा के अज़ला जैसे कड़पा , चित्तूर , विशाखापटनम और कृष्णा में तालीमी इदारे बंद रहे, तिजारती सरगर्मीयां मफ़लूज रहें और आर टी सी बसें भी नहीं चलाई गईं। मुत्तहदा आंधरा के हामीयों ने कई मुक़ामात पर एहितजाजी रैलियां निकाली। सड़क पर अवाम के एहतिजाज की वजह से आर टी सी बसों को रोक दिया गया था।

ताहम इन दो इलाक़ों में तशद्दुद का कोई बड़ा वाक़िया पेश नहीं आया। हुकूमत ने सूरत-ए-हाल का अंदाज़ा करते हुए रियास्ती पुलिस के इलावा सेन्ट्रल पैरा मिल्ट्री फ़ोर्स को भी तायनात की है।

तेलंगाना के क़ियाम एलान के साथ ही आंध्र प्रदेश के बंटवारे के खिलाफ सीमांध्रा के लोग सड़कों पर उतर आए हैं। आज साहिली आंध्र और रायलसीमा के इलाकों में तेलंगाना के कियाम के खिलाफ लोगों ने बंद का ऐलान किया है। रियासती ट्रांसपोर्ट की बसें भी सड़कों से नदारद हैं। पूरे इलाके में स्कूल और दुकानें पूरी तरह से बंद नज़र आ रही हैं।

TOPPOPULARRECENT