Monday , September 25 2017
Home / Hyderabad News / सिंगरेनी कालरीज़ में भी तक़र्रुत

सिंगरेनी कालरीज़ में भी तक़र्रुत

हैदराबाद 21 सितंबर: सिंगारीनी कालरीज़ कंपनी लिमिटेड में जूनीयर अस्सिटेंटस ग्रेडII- की मख़लवा जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाने के लिए 11अक्टूबर को तहरीरी टेस्ट मुनाक़िद किया जाएगा।

सी मुलिया जनरल मैनेजर सिंगरेनी कालरीज़ कंपनी लिमिटेड ने ये बात बताई और कहा कि सिंगरेनी कालरीज़ कमेटी लिमिटेड में जूनीयर अस्सिटेंटस ग्रेड। II की इब्तिदा में 234 मख़लवा जायदादों के लिए आलामीया जारी किया गया था। इस आलामीया की रोशनी में मज़कूरा 234 जायदादों के लिए एक लाख से ज़ाइद दरख़ास्तें वसूल हुईं।

उन्होंने बताया कि जूनीयर अस्सिटेंट ग्रेडII- ज़मुरा की जायदादों के लिए तालीमी क़ाबिलीयत डिग्री कामयाब और कम्पयूटर पर उबूर रखने को ज़रूरी क़रार दिया गया है। इस दौरान बताया कि मज़कूरा 234 जायदादों में इज़ाफ़ा कर के मज़ीद मख़लवा जायदादों को बढ़ा कर 471 कर दिया गया। लेकिन इन इज़ाफ़ा शूदा मख़लवा जायदादों के ताल्लुक़ से अलाहिदा आलामीया जारी नहीं कियागया।

लेकिन बहुत जल्द निशानदेही किए गए मज़ीद मख़लवा जायदादों से मुताल्लिक़ सरकारी तौर पर एलान किया जाएगा। सिंगारीनी कालरीज़ कमेटी लिमिटेड के ज़राए ने बताया कि मज़कूरा जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाने के लिए 11 अक्टूबर को मुनाक़िद किए जानेवाले तहरीरी टेस्ट के लिए अज़ला क्रीमनगर वर्ंगल आदिलाबाद खम्मम मनचरयाल और हैदराबाद में इमतेहानी मराकज़ बनाने के लिए इक़दामात किए जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT