Wednesday , October 18 2017
Home / Sports / सिडनी क्रिकेट गराउनड पर 100 वां टेसट जनवरी में होगा

सिडनी क्रिकेट गराउनड पर 100 वां टेसट जनवरी में होगा

सिडनी 15 नवंबर ( ए एफ़ पी ) सिडनी क्रिकेट ग्राउंड को आइन्दा साल माह जनवरी में एक एज़ाज़ हासिल होगा जब यहां हिंदूस्तान और पाकिस्तान की टीमों के माबैन टेसट मैच खेला जाएगा ।इस ग्राउंड पर ये 100 वां टेसट मैच होगा । सिडनी क्रिकेट राउंड से क़बल

सिडनी 15 नवंबर ( ए एफ़ पी ) सिडनी क्रिकेट ग्राउंड को आइन्दा साल माह जनवरी में एक एज़ाज़ हासिल होगा जब यहां हिंदूस्तान और पाकिस्तान की टीमों के माबैन टेसट मैच खेला जाएगा ।इस ग्राउंड पर ये 100 वां टेसट मैच होगा । सिडनी क्रिकेट राउंड से क़बल ये एज़ाज़ सिर्फ़ इंगलैंड में लार्डज़ के मैदान को और आस्ट्रेलिया में मैलबोर्न क्रिकेट ग्राउंड को हासिल हुआ है । सिडनी क्रिकेट ग्राउंड ट्रस्ट का कहना है कि इस मुनफ़रद मौक़ा पर ट्रस्ट की जानिब से टेसट मैच के तमाम पांचों दिन तक मुख़्तलिफ़ तक़ारीब के एहतिमाम पर ग़ौर किया जा रहा है ।

इस ग्राउंड पर हिंदूस्तान ने आख़िरी मर्तबा 2008 में खेला था और इस मैच में ऑस्ट्रेलिया-ए-को ड्रामाई अंदाज़ में 122 रनों से कामयाबी हासिल हुई थी । इस मैच के बाद दोनों टीमों के माबैन ताल्लुक़ात में भी बिगाड़ पैदा होगया था क्योंकि उस वक़्त हिंदूस्तानी स्पिन्नर हरभजन सिंह पर इल्ज़ाम आइद किया गया था कि उन्हों ने ऑस्ट्रेलियाई ऑलराउंडर एंड्रयू साइमनडज़ पर नसली इमतियाज़ के रिमार्कस किए हैं । इस इल्ज़ाम का असर चार मैचों की सारी सीरीज़ पर रहा था ताहम बाद में हरभजन सिंह को इन इल्ज़ामात से बुरी करदिया गया था ।

सिडनी क्रिकेट ग्राउंड पर इस का पहला टेसट मैच 1882 में मुनाक़िद किया गया था जबकि आस्ट्रेलिया ने इंगलैंड के ख़िलाफ़ पाँच विकिटस से कामयाबी हासिल की थी । अभी तक आस्ट्रेलिया ने 54 टेसट मैचों में इस ग्राउंड पर कामयाबी हासिल की है जबकि इसे 28 मैं शिकस्त हुई है और 17 मीचस डरा हुए हैं। सिडनी क्रिकेट ग्राउंड ट्रस्ट के सदर नशीन मिस्टर रॉडनी कावालईर ने कहा कि एक ऐसे वक़्त में जब क्रिकेट में मुसलसल तबदीलीयां आ रही हैं और कोई बात यक़ीनी नहीं रह गई है सिडनी क्रिकेट ग्राउंड पर टेसट क्रिकेट हनूज़ पुरकशिश खेल है ।

TOPPOPULARRECENT