Monday , September 25 2017
Home / Khaas Khabar / सियासत की तहरीक का असरे हुसूल तहफ़्फुज़ात के लिए मुस्लिम तलबा-ओ- नौजवानों की पुरजोश पेशक़दमी

सियासत की तहरीक का असरे हुसूल तहफ़्फुज़ात के लिए मुस्लिम तलबा-ओ- नौजवानों की पुरजोश पेशक़दमी

हैदराबाद 10 सितंबर तेलंगाना का मुस्लिम नौजवान तबक़ा अपनी तमाम-तर तर्जीहात में तालीम और बेहतर रोज़गार को अव्वलीन तर्जीह दे रहा है और अपने और क़ौम के मुस्तक़बिल को रोशन बनाने के लिए वो किसी भी मौके को गँवाना नहीं चाहता।

तेलंगाना में मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी के लिए रोज़नामा सियासत की तरफ से शुरू करदा तहरीक पर नौजवानों का ज़बरदस्त रद्द-ए-अमल हासिल हो रहा है।दिल में जज़बा लिए हसरत भरी निगाहों से सरशार पुरजोश अंदाज़ में नौजवान तबक़ा ने आदिलाबाद के निर्मल, मेदक के जोगीपेट और नयालकल, रंगारेड्डी के राजिंदरनगर मंडल में याददाश्तें पेश की गईं।

रोज़नामा सियासत में शाय फॉर्मेट को याददाश्त में तबदील करते हुए सियासी जमातों, मिली-ओ-मज़हबी और रज़ाकार तन्ज़ीमों से वाबस्ता अफ़राद ने तहसीलदारों और आर डी औज़ को 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात पर अमल आवरी और बी सी कमीशन की सिफ़ारिश पर-ज़ोर दिया।

मुस्लिम नौजवान तबके का कहना हैके हमारे बेहतर मुस्तक़बिल और क़ौम के रोशन मुस्तक़बिल के लिए 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के वादे पर फ़ौरी अमल किया जाना चाहीए। मुस्लिम नौजवान 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के मसले पर पेश पेश दिखाई दे रहे हैं और ये बताने की कोशिश कर रहे हैंके 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात हमारा हक़ है, ये कोई रियाइत या रहम की दरख़ास्त नहीं बल्कि रियासत की तशकील के बाद अमल में लाए गए इंतेख़ाबात के दौरान मौजूदा चीफ़ मिनिस्टर ने मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने का वादा किया था और के चन्द्रशेखर राव‌ चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के इस एलान पर मुसलमानों ने अपनी भरपूर ताईद टी आर एस के हक़ में देकर ये वाज़िह कर दिया था के वो एक सेक्युलर और हमदरद क़ाइद-ओ-जमात की हिमायत करते हैं ताहम अब वादे पर अमल आवरी में ताख़ीर से तेलंगाना का मुस्लमान तशवीश का शिकार हैं।

अज़ला के मुख़्तलिफ़ मुस्लिम नौजवानों ने वादे पर अमल आवरी में ताख़ीर और दूसरी तरफ़ मुलाज़िमतों के लिए आलामीया की इजराई पर तशवीश का इज़हार किया और मुलाज़िमतों के मौके से महरूमी के ख़ौफ़ को ज़ाहिर करते हुए चीफ़ मिनिस्टर से अपने वादे को पूरा करने की अपील की।

TOPPOPULARRECENT