Wednesday , August 23 2017
Home / AP/Telangana / सियासत की पकवान क्लासेस से ख़वातीन के सीखने के ज़ौक़ में इज़ाफ़ा

सियासत की पकवान क्लासेस से ख़वातीन के सीखने के ज़ौक़ में इज़ाफ़ा

हैदराबाद 30 मई: रोज़नामा सियासत के तआवुन-ओ-इश्तिराक से तीसरे रोज़ सना गार्डन्स (चारमीनार) में सियासत पकवान क्लासेस का आख़िरी दिन था। तीसरे रोज़ भी ख़वातीन-ओ-स्टूडेंट्स की बड़ी तादाद को पकवान क्लासेस में शरीक होते हुए देखा गया।

दो रोज़ से ही ख़वातीन को आसानी से पकवान के तरीके देखने बड़े स्क्रीन लगाए गए जिस के लिए आज भी उन्होंने आसानी से मास्टर शेफ़ पवनीत महित के पकाए गए पकवान को देखा और ख़ुशनुदी का इज़हार किया और इस बात का इज़हार भी किया कि हमारी असल पकवान की तरफ़ कोई तवज्जा ना थी लेकिन सियासत की पकवान क्लासेस में शिरकत के बाद एक किस्म का ज़ौक़-ओ-शौक़ पैदा हुआ है । इन ख़वातीन-ओ-स्टूडेंट्स ने रोज़नामा सियासत और स्टाफ़ खास्कर ज़ाहिद अली ख़ान एडिटर सियासत ज़हीरुद्दीन अली ख़ान मैनेजिंग एडिटर और आमिर अली ख़ान न्यूज़ एडिटर से इज़हार-ए-तशक्कुर किया।

और इस उम्मीद का इज़हार किया कि इन क्लासेस का एहतेमाम करते रहें ताके हमारे ज़ौक़-ओ-शौक़ में इज़ाफ़ा हो। 28 मई को ख़वातीन-ओ-स्टूडेंट्स की बड़ी तादाद ने फ़्रीडम (राईस ब्रॉन आई) की पेज पर लाइक किया जिस पर फ़्रीडम राईस पर आन ऑयल ने क़ुरआ निकाला उन्हें आज मास्टर शेफ़ पवनीत महित के हाथों ऑयल कैन्स दिए गए जिनमें सफूरा राबिया फ़ातिमा जुवेृया ख़ान मसर्रत जहां शामिल हैं इन तमाम ने सियासत के शुक्रिया के साथ शेफ़ पवनीत महित और उनकी टीम का शुक्रिया अदा किया जिन्हों ने गर्मी की शिद्दत के बावजूद दिलचस्पी के साथ नित-नए पकवान के गुर बताए। मास्टर शेफ़ पवनीत महित और उनके बेटे शेफ़ शर्मा महित ने नान वेजिटेरियन और वेजिटेरियन डिशस के गुर बताए। नान वेजिटेरियन मैं Orangechicken थका झँगा लाल मास और चिकन पराटास शामिल हैं और वेजिटेरियन में दाल मखानी पीनर भुजिया पराटा है।

इसके अलावा मीठे की डिशस में उन्होंने ब्रेड डीटलसाईट पाईन उप्पल मिनट वेनीला और दो तीन किस्म के सूप के तरीक़ों से भी वाक़िफ़ करवाया। इन पकवान की तैयारी के दौरान मुहम्मद रियाज़ अहमद सब एडिटर सियासत और सीनीयर मार्किटिंग मैनेजर फ़्रीडम राईस ब्रॉन ऑयल मिस्टर चेतन ने तालिबात-ओ-ख़वातीन पर-ज़ोर दिया कि अच्छे पकवान के लिए अच्छी अश्या का इस्तेमाल ही ग़िज़ाओं में लज़्ज़त पैदा करता है इस को बरक़रार रखने फ़्रीडम राईस ब्रॉन ऑयल दुनिया में अपना मुक़ाम पैदा करने जा रहा है। उन्होंने तेल की ख़सुसीआत से वाक़िफ़ करवाया। और अच्छे तेल की पहचान का जानना बेहद ज़रूरी है इस लिए कि ये जिस्म के साथ दिल को भी सेहत मंद रखता है।

उन्होंने सियासत की तरफ से स्टूडेंट्स को स्कालरशिपस की फ़राहमी बैरूनी ममालिक की यूनीवर्सिटीयों में हुकूमत ने तालीम के लिए भेजने के मवाक़े फ़राहम किए थे इस पर सियासत के तआवुन से वाक़िफ़ करवाया। मास्टर शेफ़ पवनीत महित ने आज के पकवान क्लासेस में चिकन पराटा की तैयारी का तरीक़ा बताया और कहा कि इस में प्याज़ ज़ीरा चिकन के टुकड़े गर्म मसालहा ज़ीरा-ओ-हल्दी और नमक बेहद ज़रूरी है और उसे धीमी आँच पर रखा जाये।

उन्होंने दरमयान में गोभी और क़ीमे की डिश का तरीक़ा बताया और कहा कि इस को प्याज़ के इस्तेमाल से लज़ीज़ बनाया जा सकता है। मास्टर शेफ़ ने दाल के नित-नए तरीके बतलाए। उन्होंने सूप का तरीक़ा बताते हुए कहा कि कोई भी सोप हो उस के गोश्त को पानी में बहुत देर तक गर्म किया जाना चाहीए। आज भी मास्टर शेफ़ ने पकवान के दौरान मज़ाक़ किया जिस पर हाल कहकों से गूंज उठा।उन्होंने कहा कि इस दुनिया में हर शए में मिलावट है और मिलावट करने वालों ने खाने की अश्याय को भी नहीं छोड़ा लेकिन सियासत कोकरी पकवान क्लासेस के दौरान जिन अश्या के इस्तेमाल के ज़रीये से तर्बीयत दी गई वो तमाम ख़ालिस हैं। इस मौके पर एक स्टूडेंट् ने धागे से बनाया हुआ नक़्श-ओ-निगार मास्टर पवनीत महित को पेश किया जिसमें उन क्लासस में जो तर्बीयत हासिल की गई इस पर इज़हार-ए-तशक्कुर करते हुए अंग्रेज़ी में लिखा कि Thankyou Shef Punitmehta तहरीर था। जब शेफ़ ने लड़की की तरफ से इस तोहफे को देखा तो वो शादमाँ हो गए।

TOPPOPULARRECENT