Saturday , August 19 2017
Home / AP/Telangana / सियासत कुकरी क्लासेस का यादगार इख़तेताम, ख़वातीन की ग़ैरमामूली दिलचस्पी

सियासत कुकरी क्लासेस का यादगार इख़तेताम, ख़वातीन की ग़ैरमामूली दिलचस्पी

हैदराबाद 26 अगस्त: रोज़नामा सियासत आईटीसी ग्रांड और फ़्रीडम ब्रॉन ऑयल के तआवुन से सियासत कुकरी क्लास के आख़िरी रोज़ ख़्वाजा मेन्शन फंक्शन हाल ख़वातीन और लड़कीयों से खचा-खच भरा हुआ था।

इन पकवान क्लासेस में ख़वातीन मास्टर शेफ़स के बताए हुए पकवान को बड़ी दिलचस्पी से मुशाहिदा और नोट करते हुए देखे गए। बाज़ ख़वातीन ने उनसे सवालात भी किए।कुकरी क्लासेस की ख़ास बात ये रही कि डायरेक्टर महिकमा सयाहत हुकूमत तेलंगाना डॉ करशनया चोंग्थू (IAS) और लावा नीली इंग्लिश लैंग्वेज फेलो यूऐस कांसुलेट मेहमान-ए-ख़ोसूसी की हैसियत से शिरकत की। इन दोनों ख़वातीन ने शेफ़ शाकला शंकर के हाथों तैयार करदा पकवान को देखा और इस का मज़ा भी लिया।

इस मौके पर ज़ाहिद अली ख़ान एडिटर रोज़नामा सियासत के हाथों इन दोनों मेहमानान को मतबख़ आसफ़िया तहफ़तन पेश की गई और गुल-दस्ते भी दिए गए।

डायरेक्टर क्रिस्टीना जेड चोंग्थू (IAS) ने सियासत और आईटीसी ग्रांड काकतीय के तआवुन से पकवान क्लास पर मुबारकबाद दी और कहा कि सीखने के जज़बे को हमेशा प्रवान चढ़ाते रहने की ज़रूरत है। उन्होंने कहा कि ज़ाहिद अली ख़ां एडिटर रोज़नामा सियासत की सरपरस्ती में सिर्फ अख़बार ही शाय नहीं हो रहा है बल्के वो एक तहरीक बन कर नौजवानों, तलबा-ए-ओ- तालिबात, ख़वातीन के तालीमी और मआशी मौकुफ़ को मुस्तहकम करने के लिए हमेशा आगे है।

उन्होंने कहा कि रोज़नामा सियासत के ज़रीये नौजवानों को पुलिस में भर्ती, पायलेट की तर्बीयत और उन की मदद, तालीमी इमदाद और सैलाब ज़दगान की मदद का जो बेड़ा उठाया गया है वो नाक़ाबिल फ़रामोश है।

TOPPOPULARRECENT