Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / सियासत मिल्लत फ़ंड के ज़रीया तलबा-ए-को इमदाद(मदद‌)

सियासत मिल्लत फ़ंड के ज़रीया तलबा-ए-को इमदाद(मदद‌)

हैदराबाद ।२७नवंबर (सियासत न्यूज़) इदारा-ए-सियासत की जानिब से मुस्तहिक़ तलबा में मिल्लत फ़ंड के ज़रीया एक लाख 52 हज़ार 500 रुपय की तक़सीम-ए-अमल में आई । मिल्लत फ़ंड के ज़रीया मुख़्तलिफ़ जमातों में तालीम हासिल कर रहे 56 मुस्तहिक़ तलबा को

हैदराबाद ।२७नवंबर (सियासत न्यूज़) इदारा-ए-सियासत की जानिब से मुस्तहिक़ तलबा में मिल्लत फ़ंड के ज़रीया एक लाख 52 हज़ार 500 रुपय की तक़सीम-ए-अमल में आई । मिल्लत फ़ंड के ज़रीया मुख़्तलिफ़ जमातों में तालीम हासिल कर रहे 56 मुस्तहिक़ तलबा को रुकमी चेक्स की हवालगी अमल में आई । इस मौक़ा पर तलंगाना प्रजा फ्रंट क़ाइद जनाब सिंह-ए-अल्लाह ने तलबा-ए-ओ- तालिबात में रुकमी चेक्स तक़सीम कई।

उन्हों ने चेक्स की तक़सीम के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि नौजवान नसल क़ौम का असासा है और इदारा सियासत की जानिब से क़ौम के मुस्तक़बिल को बेहतर बनाने के लिए की जाने वाली कोशिश क़ाबिल-ए-सिताइश है। जनाब सिंह-ए-अल्लाह ने बताया कि तलबा को तालीमी इमदाद की फ़राहमी ना सिर्फ़ उन के सिलसिला तालीम को जारी रखने में मुआविन साबित होती है बल्कि ये इक़दाम क़ौम की तरक़्क़ी में भी कलीदी किरदार अदा करता है ।

ज़िम्मा दारान इदारा-ए-सियासत ने मिल्लत फ़ंड के मुआवनीन बिलख़सूस क़ारईन सियासत ग़ैर मुक़ीम हिंदूस्तानियों से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हुए कहा कि मिल्लत-ए-इस्लामीया के नौजवानों की तालीम-ओ-तर्बीयत के लिए हमेशा ही फ़र्ज़ंद इन दक्कन-ओ-क़ारईन सियासत ने इदारा-ए-सियासत से हमेशा तआवुन किया है जिस के ज़रीया इदारा-ए-सियासत ने नौजवानों को सिलसिला तालीम जारी रखने में मुआवनत(मदद करना) की है।

TOPPOPULARRECENT