Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / सियासत रीलीफ़ फ़ंड मिल्लत अकाउंट से स्कालर शिप्स की तक़सीम

सियासत रीलीफ़ फ़ंड मिल्लत अकाउंट से स्कालर शिप्स की तक़सीम

हैदराबाद ।०‍‍‍‍‍‍‍‍९जनवरी : ( सियासत न्यूज़ ) : सियासत रीलीफ़ फ़ंड मिल्लत अकाउंट के तहत आज यहां गोल्डन जुबली हाल अहाता दफ़्तर सियासत में जनाब ज़ाहिद अली ख़ां ऐडीटर रोज़नामा सियासत की ज़ेर-ए-सदारत तक़सीम स्कालरशिप की तक़रीब मुनाक

हैदराबाद ।०‍‍‍‍‍‍‍‍९जनवरी : ( सियासत न्यूज़ ) : सियासत रीलीफ़ फ़ंड मिल्लत अकाउंट के तहत आज यहां गोल्डन जुबली हाल अहाता दफ़्तर सियासत में जनाब ज़ाहिद अली ख़ां ऐडीटर रोज़नामा सियासत की ज़ेर-ए-सदारत तक़सीम स्कालरशिप की तक़रीब मुनाक़िद हुई ।

इस मौक़ा पर तलबा और तालिबात के इलावा ओलयाए तलबा की कसीर तादाद भी मौजूद थी । तक़रीब में मेहमान ख़ुसूसी जनाब ख़ुदादाद ख़ां मैनिजिंग डायरैक्टर रैड राईट ग्रुप आफ़ कंपनीज़ के हाथों 73 मुस्तहिक़ तलबा में 1,65,000 रूपियों की तक़सीम-ए-अमल में आई ।

जनाब ज़ाहिद अली ख़ां और मेहमान ख़ुसूसी ने स्कालर शपस इस्तिफ़ादा कुनुन्दगान से ख़ाहिश की कि वो मेहनत और लगन से ख़ूब तालीम हासिल कर के अपने ख़ानदान , रियासत और मुलक का नाम रोशन करें ।

उन्हों ने तलबा से उम्मीद ज़ाहिर की कि वो अपने मुस्तक़बिल को ताबनाक बनाने के लिए किसी भी रुकावट को मसला ना बनाते हुए अपनी मंज़िल-ओ-मक़सूद को पहूंचेंगे ।

तक़सीम स्कालर शपस की तक़रीब(सभा) में तलबा और ओलयाए तलबा के चेहरों पुरउम्मीद की नई किरण दिखाई दे रही थी और यहां से एक नए जज़बा के तहत रवाना हुए ।।

TOPPOPULARRECENT