Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / सियासत वो एम डी एफ वुकेशनल गरमाई कैंप की इख़तेतामी तक़रीब

सियासत वो एम डी एफ वुकेशनल गरमाई कैंप की इख़तेतामी तक़रीब

हैदराबाद 10 जून ( दक्कन न्यूज़ ) इदारा सियासत और माइनॉरिटीज डेवलपमेंट फ़ोरम के ज़ेरे एहतेमाम 45 रोज़ा वुकेशनल गरमाई कैंप के इख़तेताम पर 12 जून 5 बजे शाम गोल्डन जुबली हाल अहाता दफ़्तर रोज़नामा सियासत जलसा तक़सीम अस्नाद और इनामात मुक़

हैदराबाद 10 जून ( दक्कन न्यूज़ ) इदारा सियासत और माइनॉरिटीज डेवलपमेंट फ़ोरम के ज़ेरे एहतेमाम 45 रोज़ा वुकेशनल गरमाई कैंप के इख़तेताम पर 12 जून 5 बजे शाम गोल्डन जुबली हाल अहाता दफ़्तर रोज़नामा सियासत जलसा तक़सीम अस्नाद और इनामात मुक़र्रर है।

जनाब आबिद रसूल ख़ांन सदर नशीन अक़लीयती कमीशन हुकूमत आंध्र प्रदेश बहैसियत मेहमान ख़ुसूसी शिरकत करेंगे । इस तक़रीब की सदारत जनाब ज़ाहिद अली ख़ांन एडीटर रोज़नामा सियासत करेंगे।

तरबियती मराकज़ के ज़िम्मेदारों और इंस्ट्रक्टर्स और दीनी मदरसों के नुमाइंदों से ख़ाहिश की गई है कि वो इस जलसा में शिरकत करें और अक़लीयतों के लिए सरकारी स्कीमात से वाक़फ़ियत हासिल करें।

इस मौक़ा पर मोमेन्टोज़ , सर्टीफ़िकेट्स और इनामात दीए जाएंगे । तमाम मराकज़ से ये भी ख़ाहिश की गई है कि वो टेलरिंग , मेहंदी डिज़ाइनिंग और दीगर ट्रेड्स में तरबियत याफ़्ता उम्मीदवारों के तय्यार कर्दा नमूनों को नुमाइश के तौर पर रखें ।
मज़ीद तफ़सीलात एम ए क़दीर नायब सदर फ़ोरम 9394801526 से हासिल की जा सकती हैं।

TOPPOPULARRECENT