Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / सियासत शॉपिंग धूम 2013 का आग़ाज़

सियासत शॉपिंग धूम 2013 का आग़ाज़

हैदराबाद 22 अप्रैल: सातवें सियासत शॉपिंग धूम का रिवायती जोश-ओ-ख़ुरोश के साथ पिर 22 अप्रैल से आग़ाज़ होगा । हीदाबाद में अपनी नौईयत के इस मुनफ़रद ईवंट में जिस के कलीदी स्पांसर कशिश ख़ुसूसी स्पांसर पी सत्य नारायण संस के अलावा तीस मुआविन स

हैदराबाद 22 अप्रैल: सातवें सियासत शॉपिंग धूम का रिवायती जोश-ओ-ख़ुरोश के साथ पिर 22 अप्रैल से आग़ाज़ होगा । हीदाबाद में अपनी नौईयत के इस मुनफ़रद ईवंट में जिस के कलीदी स्पांसर कशिश ख़ुसूसी स्पांसर पी सत्य नारायण संस के अलावा तीस मुआविन स्पांसरस हैं।

मुख़्तलिफ़ शोबा-ए-हियात से ताल्लुक़ रखने वाले तक़रीबन सौ से ज़ाइद तिजारती इदारे हिस्सा ले रहे हैं जिन में जीवीलरी हाउस टकसटाइलज़ रेडीमेड गारमैंटस फ़र्नीचर एंड फर्निशिंग फ़ुट वीरस कराना एंड जनरल टूर आपरेटर्स भी शामिल हैं।

40 रोज़ा शॉपिंग धूम का इख़तेताम 30 मेए को होगा । एकुम जून को ललित कलाथोरनम आडीटोरीयम में मुनाक़िद होने वाले सक़ाफ़्ती-ओ-तफ़रीही प्रोग्राम में बंपर प्राइज़ का क़ुरआ अंदाज़ी के ज़रीये एलान किया जाएगा।

बंपर इनामात में पहला इनाम मारूति एल्टो कार दूसरा इनाम हीरो की टू व्हीलर तीसरा इनाम हीरो पिलेशर है। इस के अलावा इस चालीस रोज़ा शॉपिंग धूम के दौरान चार मनी डरा का एहतिमाम किया जाएगा।

हर एक मनी डरा में 12 इलेक्ट्रॉनिक आइटम्स के अलावा पच्चास तरग़ीबी इनामात क़ुरआ अंदाज़ी के ज़रीये पेश किए जाते हैं । सियासत शॉपिंग धूम का 2007 से आग़ाज़ हुआ था जिस का मक़सद तिजारती इदारों को उन के बिज़नस प्रोमोशन के लिए एक प्लेटफार्म की फ़राहमी था।

पहले ही साल से सियासत शॉपिंग धूम को तिजारती इदारों के साथ साथ अवाम ने बेहद सराहा है जहां तिजारती इदारों को अपनी अशीया की फ़रोख़त के लिए तशहीरी सहूलतें भी फ़राहम की जा रही हीं ओर ख़रीदारों को उन की पसंद के प्रोडक्ट्स के अलावा इनामात भी हासिल होरहे हैं।

इस तरह सियासत शॉपिंग धूम अब हैदराबाद के तिजारती इदारों के अलावा अवाम के लिए एक सालाना रिवायत बन चुकी है जिस की मक़बूलियत में हर साल इज़ाफ़ा ही होता जा रहा है।

सियासत शॉपिंग धूम में हिस्सा लेने वाले तिजारती इदारों की फ़हरिस्त पर मुश्तमिल इश्तिहार सियासत में हर पिर जुमेरात और हफ़्ते को शाय किए जाऐंगे जिस से जहां अवाम को अपनी पसंद के प्रोडक्ट्स की ख़रीदी के लिए रहनुमाई होगी वहीं तिजारती इदारों की ग़ैरमामूली तशहीर होगी।

तफ़सीलात www.siasat.com /siasatshoppingdhoom पर भी मुलाहिज़ा किए जा सकते हैं । इस मर्तबा सियासत शॉपिंग धूम की वसी पेमाने पर आर टी सी बसों के ज़रीये भी तशहीर की जा रही है । मीडीया पार्टनर में हिन्दू हिन्दी मिलाप दक्कन कम्यूनिटी रेडीयो के ज़रीये भी तशहीर होगी। सियासत शॉपिंग धूम के शुरका इदारों से मुताल्लिक़ मज़ामीन की इशाअत अमल में लाई जाएगी।

हर वो इदारा जो सियासत शॉपिंग में हिस्सा ले रहा है इस के बाब उल दअखिला पर बयानरस आवेज़ां किए जाऐंगे जिस से अवाम को पता चल सकेगा कि इस इदारे में ख़रीदारी से उसे अशीया के साथ साथ इमकानी इनाम भी मिल सकता है।

TOPPOPULARRECENT