Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / सियासी क़ाइदीन अपनी इमेज को बेहतर बनाईं

सियासी क़ाइदीन अपनी इमेज को बेहतर बनाईं

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने अवामी नुमाइंदों पर ज़ोर दिया कि वो अवाम में पाई जाने वाली ग़लत फ़हमियों का दुर करते हुए बेहतर कारकर्दगी के ज़रीये अच्छी शबेहा बनाईं। नलगेंडा के नागरजुनासागर में वुज़रा और अवामी नुमाइंदों के लिए मुन

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने अवामी नुमाइंदों पर ज़ोर दिया कि वो अवाम में पाई जाने वाली ग़लत फ़हमियों का दुर करते हुए बेहतर कारकर्दगी के ज़रीये अच्छी शबेहा बनाईं। नलगेंडा के नागरजुनासागर में वुज़रा और अवामी नुमाइंदों के लिए मुनाक़िदा ट्रेनिंग कैंप के आख़िरी दिन चीफ़ मिनिस्टर ने मुख़ातिब करते हुए अफ़सोस का इज़हार किया कि समाज में अवामी नुमाइंदों के बारे में ग़लत तस्वीर बन चुकी है।

उन्होंने कहा कि अवामी नुमाइंदे के तसव्वुर के साथ ही लूट मार और बदउनवानीयों के लिए ओहदों पर आने वाले अफ़राद की तस्वीर उभर रही है। अवामी नुमाइंदों को चाहीए कि वो इन ग़लत फ़हमियों के अज़ाला के लिए अपनी कारकर्दगी में शफ़्फ़ाफ़ियत पैदा करें और इस तरह की किसी भी सरगर्मी से दूर रहें जिस में बेक़ाईदगियों और करप्शन की गुंजाइश हैं।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि अवाम की नज़रों में ख़ुद को बेहतर साबित करने के लिए अवामी नुमाइंदों को ख़िदमत के जज़बे के साथ काम करना होगा और उनकी कारकर्दगी ही उनकी शबेहा को बेहतर बना सकती है।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि सियासी क़ाइदीन का मतलब दौलतमंद अफ़राद और करप्शन में शामिल अफ़राद का तसव्वुर अवाम के दरमयान उभर आया है।

TOPPOPULARRECENT