Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / सिल्क‌ फैब 2012‍ आख़िरी दिन 25 अक्टूबर

सिल्क‌ फैब 2012‍ आख़िरी दिन 25 अक्टूबर

हैदराबाद 25 अक्टूबर: सिलक के हैंडलूम पारचा जात की ख़ुसूसी नुमाइश और फ़रोख़त सिल्क फैब 2012य-ए- का आग़ाज़ 12 अक्टूबर से हुआ था, 25 अक्टूबर को इख़तताम पज़ीर होगी। ये नुमाइश-ओ-फ़रोख़त() क्लासिक गार्डन 152 बालामराई सिकंदराबाद के क़रीब ड्रीम लैं

हैदराबाद 25 अक्टूबर: सिलक के हैंडलूम पारचा जात की ख़ुसूसी नुमाइश और फ़रोख़त सिल्क फैब 2012य-ए- का आग़ाज़ 12 अक्टूबर से हुआ था, 25 अक्टूबर को इख़तताम पज़ीर होगी। ये नुमाइश-ओ-फ़रोख़त() क्लासिक गार्डन 152 बालामराई सिकंदराबाद के क़रीब ड्रीम लैंड पर मुनाक़िद की जा रही ही।

इस में हैंडलूम मसनूआत() का ख़ुसूसी ज़ख़ीरा जो हिंदूस्तान गीर सतह के बाफ़िंदों ने तैय्यार किया है नुमाइश के लिए पेश किया गया ही, जिस में शानदार सिलक और कॉटन की मसनूआतvarieties शामिल हैं, जिन को कोई भी शख़्स ख़रीदे बगै़र नहीं रह सकता। मलिक के दाख़िली इलाक़ों में हासिल की हुई शानदार सिलक मसनूआत 25 अक्टूबर तक ख़रीदारों की दस्तयाब(उपलब्ध‌) रहेंगी।

दो पट्टों, शलवार सूट्स, स्टूलस, सिलक साड़ियों, ड्रैस मीटर युलुस, आराइशी मसनूआत और दीगर मसनूआत पर ख़ुसूसी डिस्काउंटस दिए जा रहे हैं। नुमाइश का एहतिमाम(व्यवस्था) मर्कज़ी वज़ारत पार्चाबाफ़ी के डीवलपमनट कमिशनर की ज़ेर सरपरस्ती किया गया ही। औक़ात 4 बजे दिनता 8 बजे शब हैं। मसनूआत ग्राहकों को रास्त फ़रोख़त की जा रही हैं।

मुताल्लिक़ा*(संबंधित‌) स्टालस पर आंधरा प्रदेश, आसाम, छत्तीसगढ़, गुजरात, दिल्ली, जम्मू-ओ-कश्मीर, कर्नाटक, मध्य प्रदेश महाराष्ट्रा, राजिस्थान, टामलनाडो और दीगर रियास्तों की मसनूआत(varieties) दस्तयाब(उपलब्ध‌) हैं।

TOPPOPULARRECENT