Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / सीएम ने मांगी माफी

सीएम ने मांगी माफी

चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाली तीनों ख़ातून वुज़रा को टेलीफ़ोन कर के माज़रत ख़्वाही की और दिल्ली के वाक़िये पर अफ़सोस का इज़हार किया। वाज़ेह रहे कि तीन दिन क़ब्ल ए पी भवन (दिल्ली) में तेलंगाना के कांग्रेस

चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाली तीनों ख़ातून वुज़रा को टेलीफ़ोन कर के माज़रत ख़्वाही की और दिल्ली के वाक़िये पर अफ़सोस का इज़हार किया। वाज़ेह रहे कि तीन दिन क़ब्ल ए पी भवन (दिल्ली) में तेलंगाना के कांग्रेस क़ाइदीन बिलख़ुसूस ख़ातून वुज़रा डॉक्टर जय गीता रेड्डी, सुनीता लक्शमा रेड्डी और डी के अरूना ने चीफ़ मिनिस्टर की बस के सामने एहतेजाज करते हुए हाईकमान का फ़ैसला क़ुबूल करने का मुतालिबा किया था।

इस दौरान तेलंगाना और सीमा – आंध्र हामीयों के दरमयान हाथापाई हो गई थी, जब कि पुलिस ओहदेदारों ने ख़ातून वुज़रा को धकेल दिया था, जिस की वजह से वो ज़ख़्मी हो गई थीं। इस वाक़िया के बाद डॉ. गीता रेड्डी अपने जज़बात पर क़ाबू ना पा सकीं और उन की आँखों से आँसू छलक पड़े।

बादअज़ां उन्हों ने सदर जम्हूरिया से मुलाक़ात करते हुए इस की शिकायत की थी। इसके बाद कांग्रेस के हामीयों ने बतौरे एहतेजाज ज़हीराबाद में बंद मनाया था, जब कि डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर दामोधर राज नरसिम्हा और तेलंगाना के बेशतर क़ाइदीन ने इसकी मुज़म्मत की थी।

TOPPOPULARRECENT