Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / सीमांध्र के अरकान-ए-पार्लियामेंट पर धोका दही का इल्ज़ाम

सीमांध्र के अरकान-ए-पार्लियामेंट पर धोका दही का इल्ज़ाम

आंध्र प्रदेश नान गज़ीटीड ऑफीसरस एसोसीएशन ( ए पी एन जी औज़ एसोसीएशन ) ने सीमांध्र अरकान पार्लियामेंट पर सीमांध्र अवाम को धोका देने का इल्ज़ाम आइद किया।

आंध्र प्रदेश नान गज़ीटीड ऑफीसरस एसोसीएशन ( ए पी एन जी औज़ एसोसीएशन ) ने सीमांध्र अरकान पार्लियामेंट पर सीमांध्र अवाम को धोका देने का इल्ज़ाम आइद किया।

उन्हों ने कहा कि इस सिलसिले में सीमांध्र अवाम को वाक़िफ़ करवाने के लिए बड़े पैमाने पर तशहीर की जाएगी। पी अशोक बाबू सदर ए पी एन जी औज़ एसोसीएशन् जो ज़िला विजया नगरम के दौरे पर हैं ये बात कही।

उन्होंने बताया कि रियासत की तक़सीम और अलाहिदा रियासत तेलंगाना की तशकील के लिए अगर कोई क़रारदाद रियास्ती क़ानूनसाज़ कौंसिल में पेश करने पर मुत्तहदा रियासत आंध्र प्रदेश की जद्द-ओ-जहद-ओ-एहतिजाज में मज़ीद शिद्दत पैदा की जाएगी।

उन्होंने सयासी क़ाइदीन को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि महिज़ सयासी क़ाइदीन-ओ-सयासी निज़ाम की नाकामी के बाइस ही ए पी एन जी औज़ सड़क पर आने पर मजबूर होगए।

सीमांध्र में जारी हड़ताल के ख़त्म किए जाने का तज़किरा करते हुए उन्होंने कहा कि ए पी एन जी औज़ की हड़ताल ख़त्म होने से मुत्तहदा आंध्र जद्द-ओ-जहद हरगिज़ नहीं रुकेगी क्युंकि सीमांध्र में मुत्तहदा रियासतआंध्र प्रदेश के मुतालिबा पर की गई सरकारी मुलाजिमीन की हड़ताल सीमांध्र में जारी जद्द-ओ-जहद का सिर्फ़ एक हिस्सा थी।

उन्होंने कहा कि रियासत की तक़सीम का मसला सयासी बन गया है जिस की वजह से ही वो भी सयासी लिहाज़ से ही बात कररहे हैं लेकिन वो सियासतदां नहीं हैं।

अशोक बाबू ने सयासी क़ाइदीन पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि सयासी क़ाइदीन वुज़रा जो अपने ओहदों से मुस्ताफ़ी ना हुए हूँ इन का मुस्तक़बिल तारीक बनादिया जाएगा।उन्होंने कहा कि तक़सीम के मसले पर सयासी क़ाइदीन के इख़तियार करदा रवैय्ये से अवाम को वाक़िफ़ करवाईंगे।और आइन्दा चुनाव में इन वुज़रा को हरगिज़ कामयाब ना बनाने की अवाम से ख़ाहिश करेंगे।

TOPPOPULARRECENT